Skip to main content

Ik heb gisteren voor mijn vrouw en mezelf een mobiele telefoon besteld echter heb ik nu nog steeds geen bevestigingsmail. Dit zou ik binnen een paar minuten krijgen. Hoe kan dat?

Goedenavond @Hansjaja, heb je inmiddels de bevestiging gekregen van beide bestellingen?


Goedenavond @Hansjaja, heb je inmiddels de bevestiging gekregen van beide bestellingen?


Goede avond Jeroen_dB, Nee ik heb helaas nog geen bevestigingsmail gekregen. Wel had ik een telefoonnummer gevonden van de KPN. Daar gaven ze aan dat ik binnen 24 uur bericht zou moeten krijgen. Maar helaas nog niets. Gr. Hans


Als je nog altijd geen bevestiging(en) hebt ontvangen van de bestellingen kun je het beste nog een keer bellen met 0800-0402 @Hansjaja . Dan kan een collega van de klantenservice direct zien wat er eventueel is misgegaan en indien nodig direct een nieuwe bestelling direct in het systeem plaatsen zodat we er zeker van kunnen zijn dat je een bevestiging ontvangt. 


Hoi Jeroen, bedankt voor je reaktie. Ik heb inmiddels contact gehad met iemand van de KPN. Er was iets fout gegaan in de computer. Gelukkig heb ik het nu alsnog via de telefoon kunnen regelen. Het komt goed ( zoals altijd bij de KPN )  groet Hans