Skip to main content

na divers overleg met KPN medewerkers lukt het niet om bewijsstuk op te sturen per volgende mail: bewijsstuk@kpn.com

collections@raf-online.nl

 

Delivery to the following recipients failed.

 

       collections@raf-online.nl

 

wat gaat er fout?

met vriendelijke groet,

Reinier van den Berg

Hallo @rhp van den Berg 

 

Het domein raf-online.nl bestaat niet dus dan wordt het lastig om daar mail heen te sturen.

Je zou hem dus ook zelf kunnen registreren:

 

Weet je zeker dat het die domeinnaam moet zijn?

Anders wel ongelofelijk slordig dat ze iets doorgeven wat niet van KPN zelf is en in dit geval gelukkig niet bestaat.


dank voor uw antwoord, ongelooflijk, dat ik dit doorkrijg van een medewerker van KPN.

Ben verbijsterd!

ook bewijsstuk@kpn.com werkt niet


Dat was hier eerder op het forum ook al eens gemeld dat bewijsstuk@kpn.com niet meer werkt maar dat wordt blijkbaar niet gecommuniceerd met de helpdesk want die blijven dat nog steeds doorgeven.

Wat wel een werkend emailadres is zou ik ook niet weten.

Je kan het eens via de chat proberen als je dat nog niet gedaan hebt, anders even wachten tot een moderator reageert.


dank voor je tip!


@rhp van den Berg De medewerkers hier op het forum zijn vaak wel goed geïnformeerd.

En zei zullen je wel kunnen voorzien van het juiste e mail adres.

Reactie van hun kan alleen wel even duren vanwege de drukte 

 


Hi @rhp van den Berg, bedankt voor je bericht!

Een late reactie: het is momenteel erg druk: excuses hiervoor. We werken tegenwoordig met zo min mogelijk e-mailadressen, dus ik vind het ook heel raar en vervelend dat je 2 e-mailadressen hebt gekregen waarmee je een foutmelding krijgt. collections@raf-online.nl is mij totaal onbekend en bewijsstuk@kpn.com hoor ik ook vaker. @GeSp maakt daar een terechte opmerking over. Toevallig las ik dit laatst ook van een klant en ben ik aan het uitzoeken  over het hoe en wat van het e-mailadres bewijsstuk@kpn.com: want dit gaat nu niet zoals het zou moeten. Wil jij je klantnummer nog toevoegen aan jouw profiel, dan neem ik jouw signaal ook intern mee, Reinier. 

Via de chat kun je, in samenspraak met de betreffende collega, een e-mail sturen. Chatten met één van mijn collega's kan via de contactpagina op onze website. Klik op “Administratie” en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben.” Je kunt dan een chat starten door op ‘naar chat’ te klikken.
Laat je het hier weten als jij je klantnummer toegevoegd hebt en of het gelukt is om een chat op te starten met één van mijn collega's?


Geachte Shyrin,

 

Dank voor je antwoord.

2 verschillende medewerkers heb ik gesproken die ik aan de lijn kreeg na het bellen van 0800-0402.

2 email adressen ontvangen. Beiden werken niet.

KPN heeft gewonnen. Ik geef het op. Ergernis is te groot.

(het grappige is, dat ik KPN aandelen heb, wacht op het bod!)

 

met vriendelijke groet,

Reinier van den Berg (NIET de weerman)

 


Nee, toch: dat kan niet de bedoeling zijn? Als er iets niet in orde is, moet het opgelost worden! Wil je mij toch vertellen wat er aan de hand is en je profielaanvullen met de benodigde gegevens? 


Dank voor je antwoord.

een tip van jou opgevolgd, nl. CHAT:

Inmiddels een medewerker gesproken (na de computer chat), die heeft eea doorverwezen naar de fraude afdeling. Jullie fraude afd. zal eea uitzoeken.

Nogmaals in steno het probleem:

Op mijn mobi factuur worden er 14 SMS kosten in rekening gebracht.

naar IDN (=Indonesia) en SGP (=Singapore).

Ken daar niemand en heb dus ook de SMSjes niet verstuurd.

1e telefonische medewerker: kunt U het bewijzen? NEE antwoord ik.

2e telefonische medewerker stuurt U een kopie van uw factuur naar bewijsstuk@kpn.com

(krijg failure message terug: delivery not possible.

3e medewerker: Ken dat email adres niet…...stuurt U kopie vd factuur maar naar:

 collections@raf-online.nl (Krijg failure message terug)

Als aandeelhouder (bijzaak) en klant vanaf decennia terug (geen bijzaak), vraag ik mij toch af:

Kan toch niet mogelijk zijn? Hoe kan het dat ik van 2 verschillende medewerkers 2 verschillende email accounts krijg die niet werken.

ERGO: U zegt, dat U beide email adressen niet kent.

anyway: Ben Benieuwd naar de afloop…..

To be continued.

met vr. groet,

Reinier van den Berg

 

ps: Profiel bijgewerkt

 


Waarom je e-mailadressen hebt gekregen die niet werken, daar heb ik geen antwoord op. Een kopie van de factuur mailen lijkt mij ook overbodig: de betreffende factuur met specificatie is voor ons inzichtelijk.

De verzonden SMS berichten zijn verzonden vanaf jouw simkaart: wellicht onbewust en onbedoeld. Bijvoorbeeld, broekzakbellen komt nog soms nog wel eens voor. Je belt dan onbedoeld iemand op, doordat het toestel niet vergrendeld was en door een bepaalde beweging een voorgeprogrammeerd nummer gebeld wordt. Nu gaat het niet over bellen, maar over SMS berichten :wink: .
Op 26 november zijn er SMS berichten verzonden naar een nummer, die je eerder die maand ook gebeld hebt (zonder extra 0 ervoor, dus gebeld naar een Nederlands nummer). Als je kijkt naar de nummers, zonder een extra 0 ervoor, komen de nummers jou dan wel bekend voor?


Beste Shyrin,

 

dank voor je antwoord.

nu wordt het interessant.

3 SMSjes naar SGP  heb ik het betreffende nummer inderdaad kunnen achterhalen.

Ik heb deze persoon op dezelfde datum (als van de SMS jes) een whatsapp  bericht gestuurd.. echter op een later tijdstip dat de sms jes verstuurd zouden zijn: 

maar geen SMS, weet niet eens meer wat een sms is of hoe dat moet.

dit nu wetende: waarom staat er SGP voor? tijstip? 

 

de andere nummers heb ik ook kunnen achterhalen. zijn gewone nederlandse nummers, waar ik alleen een whatsapp heb verstuurd.

 

 

 


Dus, zonder een extra 0 ervoor komen de Nederlandse nummers jou wel bekend voor: dan zijn we al een stap verder.

0065 is de landcode van Singapore en 0062 is de landcode van Indonesië. Toets je dat per abuis zo in of wordt nummer zo opgeslagen in het Telefoonboek/Contacten, dan heb je zo ineens een internationaal nummer te pakken.
Berichten versturen via Whatsapp gaat buiten ons om, in zoverre: je kunt appen als je verbonden bent met de wifi of mobiel internet. Gebruik je Whatsapp via mobiel internet, dan kunnen wij uitsluitend het mobiele dataverbruik registreren (aantal kB of Mb), datum en tijdstip. 

Je hebt in jouw profiel ingevuld gebruik te maken van een iPhone. Kan het zijn dat jij de berichten ook verzonden hebt via iMessage? iMessages zijn tekstberichten, foto's of video's die u via wifi of een mobieledatanetwerk naar een andere iPhone, iPad, iPod touch of Mac stuurt. Als het iMessage niet lukt om een bericht te versturen, dan wordt het automatisch als een SMS bericht verzonden. Wil je eens checken op je iPhone bij “Berichten” of je de verzonden tekstberichten daaronder terug kunt vinden?


Beste Shyrin,

 

bij een update van mijn Iphone waren enkele van mijn contacten zomaar verdwenen.

Hun nummers heb ik inderdaad proberen te achterhalen, kan mij niet meer herinneren hoe, maar zou best kunnen via Imessage.

Het blijft vreemd, echter ik ben  blijkbaar niet gehackt, daar was ik bang voor.

Ik ben blij met je antwoord en geduld. Mijn complimenten.

voor mij is nu case closed. 


Then it's case closed!
Heb je nog eens vragen of loop je ergens tegenaan, dan weet je ons te vinden! Dank voor jouw complimenten :blush:, waardeer ik zeer!