Skip to main content
Vraag

Bezorgafspraak mobiel toestel 3 keer afgezegd door een storing aan de pinautomaat

• November 26, 2025
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Je moet nooit bij KPN of een ander bedrijf dat AMP gebruikt een telefoon bestellen. Of überhaupt iets bestellen. Dit bedrijf vraagt ok een afspraak te maken om de telefoon af te leveren, hiervoor moet jij aanwezig zijn met ID en bankpas. Dus het kan niet bij de buren neergelegd woorden. Dus dan neem je vrij van werk zodat zij het kunnen leveren. Ik heb het nu al 3 keer geprobeerd over een maand tijd. En elke keer zeggen ze dat ze tussen 8:00 en 13:00 aan komen. Dan op de dag zelf krijg ik rond 12:30 te horen dat ze tussen 15:00 en 17:00 komen. En dan krijg ik om 18:00 te horen dat ze helemaal niet meer komen. Moet ik weer inplannen en dan gebeurt weer exact hetzelfde. En als je ze belt zeggen ze elke keer dat het een “pinautomaat storing” is en dat ze daardoor niet konden komen. Dus je hebt al een maand een storing, zeg dat dan voordat je een afspraak maakt. Als dit al zolang een probleem is dan weet je toch dat je het niet kan leveren. Waarom laat je me het dan uberhaupt inplannen? Op de hoop dat het dan gefixt is? 
ik heb ook gevraagd aan mensen die ik ken of zij AMP kende en toen kwamen er direct dezelfde problemen tevoorschijn. Dus ze doen dit al 4 jaar lang. Hoe heb je nog steeds regelmatig een storing voor 4 jaar. 

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Teunwal, welkom op onze community! Wat vervelend zeg! Blijf je er extra voor thuis én heb je alsnog geen telefoon.

Mijn telefonische collega's kunnen hiervoor een klacht indienen bij AMP. Wil je hierover eens met ons bellen? Je kunt ook een terugbelafspraak maken.

Dit is uiteraard niet de bedoeling, het kan soms wat lastig zijn vanwege het pinnen en thuisblijven maar dit is natuurlijk niet de standaard gang van zaken!