Skip to main content

Bestelde telefoon (dmv verlenging) niet leverbaar, zonder dit te vermelden op de site. Gisteravond een bericht ontvangen dat de telefoon -na twee weken- vanochtend geleverd zou worden, maar op mijn oude adres (adres al vier keer online gewijzigd). E-mail ontvangen dat de telefoon bezorgd was door PostNL via Ceva Logistics. De huidige bewoonster was echter niet thuis op het bezorgmoment, maar had wel de bezorger gezien op de digitale deurbel, mét een klein pakketje. Samen zijn we alle buren langsgegaan maar zonder resultaat. Telefonisch contact gezocht met KPN die aangaf dat er inderdaad iets was misgegaan maar dat de telefoon vandaag opnieuw op het juiste adres bezorgd zou worden. Hierover zou ik binnen een uur iets horen. Na drie uur zonder bericht wederom gebeld met KPN. Er was niets bekend over mijn eerdere gesprek en al helemaal niet over een nieuw bezorgmoment. Mij werd geadviseerd contact op te nemen met PostNL zodat zij een onderzoek zouden starten. Nogmaals contact gelegd met KPN omdat ik met hen een contact heb, niet met PostNL of Ceva. Hierop is intern een onderzoek gestart waar men binnen twee weken tot een conclusie hoopt te komen. Lang verhaal kort: zes uur van hot naar her gestuurd worden en geen telefoon. 

@MBvB Welkom op het forum. 

Wat ontzettend vervelend dat het verlengen van je abonnement met een nieuw toestel zo moeizaam gaat. 

En al helemaal dat het toestel nu zoek is. Wel lees ik dat de juiste stappen uiteindelijk zijn gezet en het onderzoek in gang is gezet. 

Wel erg irritant dat dit zoveel tijd moet kosten natuurlijk. Heb je al wel een bevestiging van het onderzoek ontvangen?