Skip to main content

Ik ontving vannochtend een mail van PostNL dat ik mijn pakket (nieuwe iphone) zou hebben ontvangen, maar heb niets ontvangen (en dus nergens voor getekend).

Klantenservice van KPN reeds twee maal gebeld, die zou onderzoek starten. Ik zou mail met invul-formulieren moeten ontvangen. Nog steeds niets per mail ontvangen, en heb ook geen bevestiging van contact met klantenservice. Kortom, nergens “bewijs” van.

Wat nu te doen?

Aanvulling: ik heb wel een mail van kpn ontvangen, waarin staat dat mijn contract morgen ingaat, dus ook de 14dagen bedenktijd.

Maar ik heb dus helemaal nog geen toestel ontvangen (er was niemand thuis, en er is dus door niet door mij voor ontvangst ondertekend!).

Klantenservice gaf aan dat het onderzoek 30dagen kan duren, dus hoop maar dat die contractdatum en bedenktijd ook opschuiven. Iemand een idee?

 


De snelste methode is bellen met de klantenservice. Als dat niets oplevert, vul dan je profiel even in. Een KPN moderator kijkt dan met je mee. Overal waar privé bijstaat ziet alleen KPN.