Skip to main content

Hoi, ik zou vandaag 31-01-2024 mijn telefoon geleverd krijgen, maar zou de avond daar voor een mail krijgen met een tijdvak van 2uur. Deze heb ik niet ontvangen en toen ik keek bij volg mijn bestelling via kpn viel het mij op dat ze de datum hebben aangepast zonder het te laten weten. Ik heb hierover niks gehoor, ze hebben niet gebeld, gemaild niks

Mag dit zomaar? Ik heb hier een vrijedag voor ingediend en het is niet de eerste. Ik zou mijn bestelling afgelopen maandag krijgen maar die order werd geannuleerd. 

Hoi @Sv04 

Welkom op het forum van KPN.

Ik snap dat het vervelend is, dat de bezorgdatum zonder overleg met jouw wordt gewijzigd, zeker als je er ook nog een verlofdag voor hebt opgenomen.

Even wat vragen aan jouw, om een goed en duidelijk beeld te krijgen:

  • Door welk bezorg bedrijf wordt je pakketje bezorgd? PostNL of AMP Groep?
  • Waarom werd je bestelling van afgelopen maandag geannuleerd?
  • Wat is de huidige status omtrent jouw bestelling?
  • Welk toestel heb je besteld bij KPN?

Ik zie je antwoorden graag tegemoet.


@Michel.uit.Arnhem 

AMP Group 

Afgelopen maandag kwam de bezorger en omdat er geen Iban nummer op mijn betaalpas van revolut staat mocht die hem niet accepteren. Klantenservice gebeld rekening aangepast en nog geen uur later was de order geannuleerd. Opnieuw gebeld en de klantenservice vonden 't ook een raar verhaal. 

De bestel status staar op activeren volgens mij

Het gaat over de Samsung galaxy S24 + Sim


Hoi @Sv04 

Hartelijk dank voor je antwoorden terug.

Bij koeriersdienst AMP Group kun jezelf een tijdsblok aangeven, wat voor jouw het beste uitkomt in jouw agenda, daar krijg je ook meestal een aparte e-mail over vanuit AMP Group zelf.
Heb je deze e-mail ook ontvangen? (check ook je spambox!)

Waarom AMP zonder jouw daarvan op de hoogte te brengen, de bezorgtijd heeft aangepast/gewijzigd kan ik je natuurlijk ook niet zeggen.
Het zou eventueel te maken kunnen hebben, dat de desbetreffende bezorger ziek is geworden, en jouw pakketje niet meer mee kon bij een andere bezorger.

Het beste kun je hierover even bellen met de klantenservice van AMP Group zelf, via het telefoonnummer: 030 - 240 80 20 

De klantenservice van AMP Group is bereikbaar:

Maandag: 08:00 – 19:00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 08:00 – 21:00 uur
Zaterdag: 08:00 – 16:30 uur

De medewerker van AMP Group kan je dan gelijk vertellen, wanneer ze met jouw pakketje langs gaan komen, of je geeft zelf een nieuw tijdsblok op bij de medewerker van AMP Group.

Revolut Bank heeft inderdaad een bankpas waarop geen IBAN rekeningnummer staat vermeld, dit in tegenstellingen tot andere (online) banken.
De bankpas van de Revolut Bank lijkt ook meer op een creditcard, en die worden vaak niet geaccepteerd door koeriersdiensten.

Maar de Revolut Bank is een gewone online bank, waarop je ook salaris en toeslagen kunt ontvangen.
Als je bij de koerier met deze pas een verificatie betaling doet van 0,01 cent dan is je IBAN rekeningnummer wel gewoon zichtbaar.

Dus bel even de klantenservice van AMP Group op bovenstaande 030-nummer en je weet meer, en ik hoop voor je, dat je snel kunt genieten van je nieuwe Samsung Galaxy S24!!

En laat nog even weten, hoe het is afgelopen.