Skip to main content

Gisteren, 27 februari 2024, was er een bezorger bij mijn bestelling. Ik vertelde hem via de intercom dat deze kapot was en dat ik de deur niet voor hem kon openen en dat ik naar hem toe zou gaan. Toen ik naar beneden ging naar mijn auto, vertelde de bezorger me dat hij de bestelling had geannuleerd en verontschuldigde zich. Meld dit alstublieft bij het bezorgbedrijf en vraag om herbezorging van de bestelling, aangezien dit niet mijn schuld is, maar de schuld van de bezorger.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Dat kan denk ik niet. Want ik denk dat bij KPN nu ook alles gelijk geannuleerd is. U zult waarschijnlijk uw bestelling opnieuw moeten plaatsen. 


Goedemorgen @Annulering bestelnummer en welkom hier op onze community!

Wat een vreemde gang van zaken, het is niet aan een koerier om zoiets te beslissen. Zoals @Nick83 ook al aangeeft, ben ik bang dat je de bestelling opnieuw dient te plaatsen en ik kan begrijpen dat dit verre van optimaal is. Mocht je je bestelling opnieuw willen plaatsen, wat ik natuurlijk wel hoop, dan kun je hiervoor bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).Â