Skip to main content

De hele tijd wachten op de bezorger. Er komt niemand en dan krijg je een mail dat de bezorging niet gelukt is. Hoe dan?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Gek hè! Ik ben wel eens naar buiten gerend, net dat ik zo’n bericht ontving, maar geen bezorger meer te bekennen… 😥

We zijn inmiddels een aantal dagen verder, heb jij jouw bestelling alsnog ontvangen?


Dan heeft die bezorger mogelijk op een verkeerd adres aangebeld. In sommige woonbuurten lopen straatjes kriskras door elkaar heen en gaat de bezorging geregeld fout. 


Gek hè! Ik ben wel eens naar buiten gerend, net dat ik zo’n bericht ontving, maar geen bezorger meer te bekennen… 😥

We zijn inmiddels een aantal dagen verder, heb jij jouw bestelling alsnog ontvangen?

Ja gelukkig ging het de vierde(!!) keer wel goed. Eigenlijk alleen omdat ik gezegd had dat ze mij moesten bellen. Stonden weer verkeerd!!


Dan heeft die bezorger mogelijk op een verkeerd adres aangebeld. In sommige woonbuurten lopen straatjes kriskras door elkaar heen en gaat de bezorging geregeld fout. 

Klopt, dus dan leg je duidelijk uit waar het is, geef je een telefoonnummer en dan nog gaat het verkeerd. PS ik woon niet in een woonwijk maar in een gebied met 2 straten en 7 huizen. 


Ik vermoedde al zoiets. In mijn jeugd bezorgde ik ook wel eens wat blaadjes. Sommige adressen zijn ware zoekplaatjes. Vond ik wel een uitdaging, maar de hedendaagse bezorgers hebben daar niet altijd zin in/tijd voor. 


Viermaal is scheepsrecht in dit geval, @PJBlokkie! Wel héél knullig als je uitgelegd hebt hoe of wat en je een contact telefoonnummer hebt doorgegeven… Ik geef het signaal intern door: het is bruikbare informatie bij evaluatiemomenten.

@Noordzee Als ik alle nieuwsberichten en documentaires mag geloven, heeft het voornamelijk te maken met een hoge werkdruk.

Offtopic
Dit schijnt één van de beste films van 2019 te zijn: “Sorry we missed you” (staat nu ook op mijn lijstje 😅).

“Regisseur Ken Loach is een koning in het maken van levensechte drama’s over sociaal kwetsbaren. Z’n films zijn zo echt en naturel geacteerd (vaak met onervaren acteurs), dat je het idee hebt naar een uitgebreide reportage te kijken over mensen die zomaar je buren of kennissen zouden kunnen zijn. Dat maakt ook de kijkbeleving van het met prijzen overladen Sorry We Missed You extra intens en ontroerend; je beseft continu dat wat je ziet een keiharde realiteit is voor veel mensen.”
Bron


@Shyrin_ dank je wel. Bij de klantenservice vertelde ze me dat ze niet zoveel kunnen doen met die info, alleen het telefoonnummer. 
de laatste bezorger belde me dan ook echt wel op en zo was hij in no-time bij me en hadden we alles geregeld. Hij zei eerlijk dat hij het anders niet gevonden had 🫣