Skip to main content

Beste KPN,

Vandaag stond er zoals gepland netjes de bezorger van Reviva voor de deur met een bestelling. Bij het maken van een kopie van zowel Rijbewijs/ID Kaart gaf de bezorger aan, nadat hij dit meerdere malen heeft geprobeerd, dat het pakketje niet kon worden overhandigd. Zijn woorden: Er is iets met de gegevens op u contract & de einddatum van u (geen idee waar op hij doelde) Rijbewijs/contract staat op 01-01-1900 en kan nu niet worden gewijzigd. Hoewel ik best benieuwd ben hoe een gedigitaliseerde wereld er in die tijd zou hebben uitgezien lijkt mij die datum inderdaad niet te kloppen. Maar wat kan/moet ik hier zelf aan doen, voordat ze de volgende keer weer komen met het zelfde probleem…

Groeten,

Patrick 

Beste KPN en medemensen,

Is het maken van een nieuw afspraak voldoende op het moment dat een pakketje niet kon worden overhandigd tijdens de bezorging. Dit vanwege het niet kunnen maken van kopie ID kaart/Rijbewijs? of dien ik zelf nog meer stappen te ondernemen??

Groeten,

Patrick Halfwerk

Admin: Dubbele topics samengevoegd


@PatrickvdBosch Goedemorgen Patrick, wat rot dat 't mis liep bij de aflevering van jouw pakketje. Het is inderdaad verstandig om even uit te zoeken waar dit op vast gelopen is. 

Het is vrij druk waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Heb je in de tussentijd meer informatie ontvangen? Zo niet of als je vragen hebt, geef dan vooral een seintje. Als je dan ook meteen je forumprofiel invult, help ik je verder.


Excuses voor de late reactie inmiddels is het verholpen! Bedankt voot de hulp


@PatrickvdBosch Geen probleem, fijn om te horen, het gaat er natuurlijk om dat 't opgelost is :relaxed:  Als we iets voor je kunnen doen, dan weet je ons hier te vinden.