Skip to main content

wat een slecht bedrijf is reviva voor de 2 maal geweigerd om telefoon afleveren .

eerste keer was juist foutje in rijbewijs van mijn vrouw want op haar naam besteld .

contact gehad k p n. alles ingevuld met hun samen en afwachten .

wat blijkt nu wederom geweigerd fout in de naam terwijl alles goed staat maar blijkbaar ben ik niet de enige die problemen heeft met reviva.

denk er aan om maar weer over te stappen met alles want na 2 maanden nog steeds geen nieuw abonnement voor mijn vrouw 

Hi @siem54, welkom op ons forum. 

Wat een verhaal dit! Hoe is dat zo gekomen dat de tenaamstelling verkeerd was? Verkeerd ingevuld bij de aanvraag? Is het inmiddels wel gelukt via Reviva? 

Ik hoor graag van je. 


Kwam aanvraag 1 op oude rijbewijs2dagen later kreeg mijn vrouw nieuw rijbewijs 

en stond de naam anders 

vervolgens alles precies volgens rijbewijs ingevuld kreeg ze bij 2 levering precies het zelfde naam verkeerd 

nou schiet mij maar lek nu 2 maanden verder ook door levering iPhone nog steeds geen nieuw abonnement en telefoon 

Reviva ook gemaild maar tot heden nog steeds geen andwoord nu bezig met kpn als dit niet word opgelost stap ik met alles weer terug naar oude leverancier 

maar hoop dat ze met oplossingen komen 

 


Een nare samenloop van omstandigheden, met haar nieuwe rijbewijs, vooral ook omdat het documentnummer ook overeen moet komen.  

Ik zie in ieder geval dat er op dit moment op jullie adres maar 1 actief abonnement is, vermoedelijk van jou aangezien het van een man is. Verder zie ik ook geen actieve aanvragen. 

Het beste en snelste in dit geval is om even met ons te bellen, 0800 0402 of 1200 vanaf je mobiel, om dan samen met een medewerker daar een nieuwe aanvraag in te voeren. Dan weet je zeker dat het goed gaat. 


Er is een nieuw abonnement aangevraagd hoop dat het nu goed gaat met afleveren komt wederom via Reviva 🙏🙏🙏🙏🙏


Er is een nieuw abonnement aangevraagd hoop dat het nu goed gaat met afleveren komt wederom via Reviva 🙏🙏🙏🙏🙏

Daar ga ik wel vanuit! Zolang de gegevens nu goed zijn ingevuld en overeenkomen met haar rijbewijs moet dit geen probleem zijn! 

Hou me op de hoogte. :relaxed:


Nou het is opgelost dank zij juiste medewerker Kpn 

nu andere bezorgdiensten geen probleem deze wist hoe het werkte en had geen problemen met invoeren naam 

een veel betere en gerichtere service kan reviva nog wat van leren dank amp voor nette en goede service 


Nou het is opgelost dank zij juiste medewerker Kpn 

nu andere bezorgdiensten geen probleem deze wist hoe het werkte en had geen problemen met invoeren naam 

een veel betere en gerichtere service kan reviva nog wat van leren dank amp voor nette en goede service 

Voor jouw beeldvorming: hier ga ik intern mee bezig. 

Dankjewel voor je geduld. Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.