Skip to main content
Vraag

bezorging mobiele telefoon

  • April 26, 2020
  • 5 reacties
  • 1811 keer bekeken

Heb een iPhone met abonnement besteld afgelopen zaterdag op internet en ook gelijk betaald. Nu komt de koerier dinsdag en krijg een instructie hoe de procedure is van aflevering. Daaruit blijkt dat er verwacht wordt dat je betaald voor het toestel terwijl dat al gedaan is. 

Een vreemde gang van zaken. Heeft iemand dit ook meegemaakt.

Groet, Ron

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • April 26, 2020

Misschien is het zo dat je een standaard bericht hebt gekregen. Het tonen van een factuur/afschrift kan ondersteunend zijn bij de verificatie van jou als persoon en de telefoon waarover het gaat. Het is handig om deze bij de hand te houden bij aflevering.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 30, 2020

@Rettek Hi, welkom hier! Als je al betaald hebt, dan hoeft dit natuurlijk niet nogmaals aan de deur. Excuses voor de (te) late reactie, we kampen helaas met toenemende drukte hier op het Forum. Is het gelukt vandaag met het in ontvangst nemen van het toestel? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan doen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2020

Nou Lisa, ik heb gisteren de  iPhone bezorgd gekregen maar moest wel degelijk aan de bezorger betalen, anders kreeg ik het toestel niet. Heb dus nu dubbel betaald. Krijg als het goed is volgende week mijn geld terug van KPN. Dus als je wat besteld wat bezorgd moet worden, betaal dus nooit vooraf. KPN geeft ook toe dat altijd aan de bezorger betaald moet worden, anders geeft hij het product niet af.


  • April 30, 2020

Het is toch vreemd dat jij bij de bestelling dan de mogelijkheid krijgt om te betalen. Of de medewerker die je hebt gesproken geeft iets aan wat niet klopt, of het is een fout van KPN die zij dan snel moeten herstellen bij een bestelproces.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 30, 2020

@Rettek Dat heb ik niet eerder gehoord, het zou dan inderdaad geen optie moeten zijn in het bestelproces! We kunnen niet van iedereen verwachten dat ze de kosten dubbel kunnen betalen. Goed dat je het hier even aangeeft. Ik neem het mee binnen de organisatie. :smiley: