Skip to main content

Vandaag (29-01) zou er tussen 11.00 en 13.00 een nieuwe mobiele telefoon worden bezorgd. Ik heb daar ter bevestiging een heel aantal mailtjes en sms'jes over ontvangen. Want de bezorger komt tenslotte niet graag voor niks. 

Helaas is de bezorging om onduidelijke redenen niet gelukt. Ik kreeg daar zojuist een email over. Opmerkelijk want om 12.35 kreeg ik nog een sms van de vervoerder dat de bezorger onderweg was. 

Maar goed, in de mail staat dat ik een nieuwe afspraak moet maken door te bellen met 073 3036490. Echter, dat nummer is niet in gebruik.

Voorts staat er nog “Belangrijk om te weten: als u binnen 5 werkdagen geen afspraak hebt gemaakt, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.”


Hier heb je dus helemaal niets aan. Wat nu te doen?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @rooseboom. Zou je kunnen laten weten of het lukt om via de planner van Reviva wel een afspraak te maken? Zo niet staat er onder “bel mij terug” een ander telefoonnummer. Laat je even weten of dit gelukt is?


Ik heb voor de zekerheid contact opgenomen met klantcommunicatie om te zien of het nummer veranderd is. Het is belangrijk dat de informatie die naar onze klanten uitgaat kloppend is. Daarnaast wel excuses dat het niet zo soepel is gegaan als we beiden hadden willen zien. 


Goedenavond

Nu wordt het helemaal leuk>…. ik lees op reviva dit: 

BESTELLING IS GEANNULEERD!

UW ORDER IS REEDS GEANNULEERD. U KUNT GEEN AFSPRAAK MEER MAKEN.

en nu???


KPN Webcare via Twitter.

Precies volgens het boekje: beetje geveinsd empathisch inleven en dan een volstrekt zinloos advies geven om vervolgens ook nog durven te vragen of je nog even wil laten weten of het gelukt is. Schaamteloos, als het niet zo treurig was zou je er misschien nog om kunnen lachen. 


Goed, vandaag was het dan zo ver. De bezorger stond hier - weliswaar te laat - voor de deur. Hij mocht de mobiel echter niet afgeven want kennelijk hadden jullie in het systeem niet de juiste datum van afgifte van mijn rijbewijs staan. De bezorger is dus weer onverrichter zaken vertrokken.

 

 


Zojuist gebeld met KPN, in jullie systeem staat kennelijk wel de juiste datum. Het verhaal begint al aardige Kakaeske trekken te krijgen.

Na 15 minuten in de wacht vroeg de medewerker om nog een klein momentje. Het lijkt erop dat hij mij vervolgens gewoon heeft doorgeschakeld, wat resulteerde in opnieuw bellen en de automatische reactie 'al onze medewerkers zijn in bezet een ogenblik geduld alstublieft'.

Tot zover de klantenservice van KPN.

Omdat hij ook aangaf dat de order automatisch geannuleerd zou worden ga ik ervan uit dat we het hierbij kunnen laten. Omdat ik echter wel graag blijf bellen en wil voorkomen dat binnenkort mijn telefoonnummer wordt beëindigd bij mijn huidige provider, ontvang ik graag hier nog even de bevestiging dat mijn order inderdaad is komen te vervallen. 

Dat moet toch nog net kunnen dunkt me.