Skip to main content

hallo morgen middag wordt mijn mobiel bezorgd maar ik ben niet thuis

Beste @Hofmeijer56, welkom! Wat jammer om te lezen! Goed dat je het even meldt. Gaat het om een nieuw abonnement of om een verlenging? Bij een nieuw abonnement krijg je een kaartje in de bus zodat je zelf een nieuwe afspraak kunt maken. Bij verlenging kan het toestel ook aan een huisgenoot/gezinslid worden afgegeven. Zolang er maar iemand de deur open doet. Als er niemand is, kan je binnen 7 dagen je pakket ophalen bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Ook dan vind je dus een kaartje in de bus. Alvast veel plezier ervan!


Ik ben morgen niet thuis tijdens de bestelling van mijn nieuwe telefoon. Het betreft een verlenging. Ik kan dit op mijnbestelling.kpn.com niet wijzigen. Wat gebeurt er nu met mijn telefoon  klopt bovenstaande nog steeds?

groet Janita

 


Ja, dat klopt @Moi294! Heb jij je pakket inmiddels in ontvangst genomen?


Telefoon heb ik ontvangen. Lag in de papiercontainer. Heel vreemd want had ik niet moeten tekenen voor ontvangst. Of geldt dat alleen voor nieuwe aansluitingen. 


Tekenen is alleen verplicht bij nieuwe aansluitingen inderdaad. Toestellen die bij een verlenging geleverd worden, kunnen bijv. ook bij de buren afgeleverd worden. Daar hoeft niet per se voor getekend te worden.