Skip to main content

ik heb gisteren voor bezorgmoment gekozen voor morgen 

De koerier komt tussen 12.30 en 14.30 

Kan ik dit nog verzetten ? Naar een andere dag Of na 16:15 uur? 

Of de exacte tijd van bezorging weten ? 

Hallo @Dawit kidane, welkom! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN. :green_heart:  Jouw nieuwe telefoon komt vandaag, begrijp ik. Daar kijk je vast en zeker naar uit. Maar nu wil je de afspraak graag verplaatsen, omdat het huidige tijdsblok toch niet zo goed uitkomt. In Mijn Bestelling vind je alle informatie met betrekking tot jouw bestelling. Hier vind je ook een telefoonnummer voor het wijzigen van de bezorgafspraak. Ik raad je aan om met dit telefoonnummer contact op te nemen. Ik weet niet of zij nog de mogelijkheid hebben om de afspraak te verzetten aangezien het zo kort dag is, maar ik kan het in ieder geval zeker niet.

Lukt het niet om te bellen en mocht je onverhoopt niet thuis zijn vanmiddag, dan is er nog niet direct nood aan de man. De koerier zal dan een kaartje achterlaten met het verzoek een nieuwe afspraak te maken. Je kunt hiervoor het telefoontje van de koerier afwachten of je kunt de afspraak direct zelf inplannen via Mijn Bestelling. Het is goed om te weten dat de koerier maximaal drie belpogingen doet voor het maken van een nieuwe afspraak. Na deze drie belpogingen heb je nog maximaal een week de tijd om online een afspraak in te plannen. Wordt er geen nieuwe afspraak gemaakt, dan wordt de bestelling geannuleerd.

Verder is het goed om te weten dat een bestelling alleen door jou, de contracthouder, aangenomen mag worden. Je kunt helaas niet iemand anders machtigen om de bestelling in ontvangst te nemen. Je dient een geldig legitimatiebewijs te tonen aan de koerier. Er zal een scan gemaakt worden van jouw legitimatiebewijs, waarbij gegevens zoals BSN uiteraard afgeschermd worden. Daarnaast dien je € 0,01 te pinnen bij de koerier. Dit doen we op jouw rekeningnummer te controleren. Je gebruikt voor het pinnen dus pinpas van het rekeningnummer dat je bij ons hebt opgegeven. Als je nog een eenmalige bijbetaling voor het toestel moet doen, dan gebeurt dit ook direct bij de koerier. Heb je dit online al betaald, dan hoef je uiteraard niet nog een keer te betalen.


Ik ben Vanaf morgen tot vrijdag na 16:15 thuis. 

mijn bestelling kan bezorgen 

Groet Dawit 


Is het nog gelukt om de afspraak voor het bezorgmoment te wijzigen, @Dawit kidane?