Skip to main content
Beantwoord

Bij bellen met 08-nummers hoort de ander mij niet, ik hen wel

• June 17, 2022
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

ik kan vanuit mijn moblie niet bellen met nrs die beginnen met 08. Ik krijg verbinding, ik hoor hen, zij mij niet

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @velpje! Ik snap goed dat dat vervelend is. Dus laten we zien hoe we dat op kunnen lossen. 🙂

Kan je aangeven om welk mobiel toestel het gaat? En heb je die al een keer helemaal uit- en weer aangezet? Verder is de makkelijkste manier om te testen of het aan de simkaart ligt door die in een ander toestel te doen. Heb je de mogelijkheid om te testen of het bellen dan ook niet lukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 21, 2022

Welkom op het forum @velpje! Ik snap goed dat dat vervelend is. Dus laten we zien hoe we dat op kunnen lossen. 🙂

Kan je aangeven om welk mobiel toestel het gaat? En heb je die al een keer helemaal uit- en weer aangezet? Verder is de makkelijkste manier om te testen of het aan de simkaart ligt door die in een ander toestel te doen. Heb je de mogelijkheid om te testen of het bellen dan ook niet lukt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 30, 2022

Het is gelukkig opgelost. idd de telefoon geherstart et voila!

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • June 30, 2022

@velpje super! Dan sluit ik he topic voor je.Â