Skip to main content

Ik probeer over te stappen naar kpn, maar kan niet bellen met mijn nieuwe simcard.

om administratieve reden uitgeschakeld zegt ie, de chatbot is 1 groot drama, ik kan niet bellen of gebeld worden, medewerkers schijnen er niet te zijn, wat een drama service, hoop voor jullie dat mijn nummer voor mij gereserveerd blijft en jullie deze rommel asap oplossen!

Heb nu al spijt van mijn overstap 😪😪😪😪

Moet ik hiernaar blijven kijken, en wachten op reactie???

hoe gaan jullie mij in hemelsnaam bereiken???


Hallo @Arco van der Hoorn 

Dit is geen chat maar een klant-helpt-klant forum. Je krijg vanzelf een mailtje zodra er een reactie is op jouw vraag. KPN moderators houden een oogje in het zeil en helpen waar nodig. Maar niet direct…

Jij stapt dus over met nummerbehoud naar KPN? Wat is de aangegeven overstapdatum? Dat is altijd op een werkdag, dus was het al zover? Had je al het sms'je met een herinnering ontvangen?

Op de aangegeven dag wacht je totdat het bereik bij de oude provider wegvalt. Pas dan verwijder je de oude simkaart en plaats je de KPN simkaart. Dat gebeurt tussen 11:00 en 16:00 uur.


Zo staat dat niet in de brief die erbij zat…

Dank voor de info.


Je krijgt nogal wat informatie. E-mails met bevestiging, brief met simkaart, smsjes met herinneringen. Ik verwacht dat de simkaart van de oude provider het nog doet. Klopt dat?

Bij overstappen met nummerbehoud heb je altijd te maken met (minimaal) 1 maand opzegtermijn bij de oude provider. Eerder wordt het nummer niet overgedragen.


Hoi Arco! Welkom bij KPN. Heb je inmiddels wat meer duidelijkheid gekregen? Zoals Ruud aangeeft ontvang je bij het afsluiten van het abonnement diverse e-mails en eventueel brieven met een bevestiging en ingangsdatum van je abonnement. Is je oude abonnement nog actief bij je vorige provider?Â