Skip to main content

Ik wil graag een nieuwe telefoon bestellen, maar bij de laatste stappen zag ik mijn oude adres nog staan (vreemd want de verhuizing had ik doorgegeven), dus ik pas alles aan in mijn KPN (gisteren). Gaat het adres bij de laatste bestel stap toch weer na het oude adres. Medewerker gebeld, ja ik moest een nachtje wachten. Ik heb een nacht gewacht, nog niets veranderd. MijnKPN werkt niet! En nu kan ik op zondag geen medewerker spreken, en geen telefoon bestellen want die zou dan naar mijn oude adres gaan! Wat een waardeloos gedoe met KPN. Graag mijn aansluitadres zo spoedig mogelijk wijzigen KPN! En jullie website op orde maken, dat een wijziging ECHT wordt doorgevoerd.

Hoi @Pep2, bedankt voor je bericht en welkom op het KPN Forum. Na een nachtje wachten krijg je dus nog steeds het oude adres in beeld. Een nieuwe telefoon bestellen wordt dan inderdaad lastig. Is het inmiddels na twee nachtjes gelukt om een toestel te bestellen? Ik hoop van wel! Zo niet, laat het dan even weten en vul alvast je profiel in. Geef je een seintje als je de gegevens hebt ingevuld?