Skip to main content

Raar, ik heb het zelfde probleem bij installeren. Het toestel is een samsung S21+ enz.

Dit is een toestel dat speciaal reclame maakt voor e-sim. Het moet dus aan KPN app liggen.

 

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic

Hoi @Ex-Situ en welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt met het installeren? Zo niet, dan raad ik je aan om een fysieke simkaart aan te vragen. Je kunt de simkaart online activeren. Daarna kan je opnieuw de e-sim aanvragen.


Die fysieke simkaart had ik al en wil ik nu juist vanaf en dat werkt dus niet online.


Ik snap dat je er vanaf wilt, je vraagt niet voor niets een E-sim aan. 😉 Als die activatie niet goed loopt is de enige oplossing alleen om een nieuwe fysieke sim aan te vragen. Die plaats je dan weer in je toestel, en dan kun je nog een poging wagen om de E-sim te activeren. Hopelijk gaat het dan wel goed! 


De enige oplossing alleen om een nieuwe fysieke sim aan te vragen.😂
Dan heb ik er twee!! Mijn oude fysieke sim werkt nog steeds gelukkig.


Oh gelukkig! Ik krijg nu trouwens ook signalen binnen dat het bij meer klanten misgaat met het activeren van de E-sim, dus we gaan dit onderzoeken. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en het 06-nummer waar het om gaat? Dat laatste kan onder persoonlijke opmerkingen. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt geef ik het door aan mijn collega's! 


blijkbaar een storing. Het is al sinds afgelopen zaterdag niet mogelijk om een eSIM te activeren. Personeel in de winkel zijn ze hier helemaal niet van op de hoogte en geven je een nieuwe simkaart mee. Graag personeel ook informeren.