Skip to main content

Bij mijn vakantie in Griekenland is er 2,05 in rekening gebracht, het is niet veel, maar wil wel graag weten waarvoor…

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Het sturen van een brief of online formulier (klacht) kan ook.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/klacht-oplossing/ser-klacht-oplossing-internet-bellen-uitleg

 

Als het gaat om gemaakte kosten die gemaakt zijn in het buitenland, vraag mij mij af of je roaming (internet) misschien had aan staan. Wat geeft de factuur via mijnKPN aan?


Bij mijn vakantie in Griekenland is er 2,05 in rekening gebracht, het is niet veel, maar wil wel graag weten waarvoor...

Was je toevallig op een eiland onder de Turkse kust, zoals Kos, op vakantie?


KPN wekt minstens de schijn dat ze liever geen vastgelegde correspondentie willen. Maar ze moeten zich wel aan de wet houden. 

De rechter heeft bepaald dat als een bedrijf een chat met transcriptie heeft het geen email adres hoeft te vermelden. 

KPN heeft die chat en voor jouw vraag lijkt me dat uitermate geschikt. Als je een zakelijke klant bent, kan je een link kopieren, echter niet in het consumenten forum. Het begint hier https://www.kpn.com/service.htm Dan drukken op de button Telefonie. Vervolgens op een beetje naar beneden scrollen en dan drukken op Ik heb een andere vraag of wil graag contact dan weer naar beneden scrollen op de button chat drukken. Maar waarschijnlijk kan je het beter morgen doen. De administratie van KPN is gesloten buiten werkdagen van 9 tot 17:00

 


@CorL en weer een sneer naar kpn.  Het begint echt lachwekkend worden. 


Bij mijn vakantie in Griekenland is er 2,05 in rekening gebracht, het is niet veel, maar wil wel graag weten waarvoor...

Hallo @vonky , dan heb je heel waarschijnlijk even met een Turkse provider contact gehad en dat valt niet onder de EU.

 


@CorL en weer een sneer naar kpn.  Het begint echt lachwekkend worden. 

Misschien kan je even vertellen waar je op doelt. Want er zit geen enkele sneer in. Dus ik ben best benieuwd waar jij denkt dat ik het beleid van KPN afkraak als ik schrijf dat ze zich prima aan de wet houden.  

 


Hoi @vonky, ik ben even wat later dan gepland, er waren wat technische problemen met dit topic. Dit is nu gelukkig opgelost. 

De kosten kun je zien op de factuur. Mocht je deze nog niet hebben, kun je deze afwachten. Hier staat precies de specificatie bij. Maar mijn vermoeden is dat je even contact hebt gehad met een Turkse mast. Dit gebeurt vaker in Griekenland bij de grens.