Skip to main content

Als ik gebeld wordt of ik bel andere kunnen ze mij niet horen.
Ik kan wel de ander horen.
Via WiFi bellen gaat alles wel goed.
Als ik de klantenservice bel, kan ik geen keuze nummer intoetsen, die pakt hij niet.
Mijn microfoon is getest, die doet het. Eergisteren is m’n oude telfort-simkaart vervangen door een nieuwe van KPN. Daar deed de telefoon het wel. Thuis ook buiten kan de ander me niet horen.

Hoi, welkom op het forum, naamgenoot. :bouquet:

Bedoel je dat het via VoWifi wel werkt?

Of bel je dan met Whatsapp? via wifi bellen.


Met WhatsApp gaat prima!


Hmm, ik neem aan dat je de telefoon al (eens) herstart hebt. (...)


Hoi @Peter Hartman, welkom.

Wat lastig dat bellen via het KPN netwerk niet lukt. Heb jij de stappen die @PeterG aandraagt al geprobeerd? 

 


Ik heb de telefoon meerdere keren opnieuw opgestart. Vanochtend belde ik iemand, maar de ander kon mij niet horen. Toen belde de ander mij terug, toen was ik wel te horen. Dus konden we het gesprek doen.

 


@Peter Hartman

Wat voor toestel heb je, en gebruik je een E-sim of een fysieke simkaart? Zou je, als je een fysieke simkaart hebt eens een kruistest kunnen doen? Dan stop je jouw simkaart in een andere toestel (eventueel van een vriend of partner). Als het probleem mee verhuist weten we zeker dat het aan de simkaart/de verbinding met KPN ligt. Als je het probleem alleen met jouw toestel hebt, dan ligt het waarschijnlijk aan het toestel.