Skip to main content

Bij overgaan van Telfort naar KPN zomaar bijna 2000 belminuten verdwenen!!!

 Wij zijn al tientallen telefoontjes verder, maar buiten enkele klantvriendelijke telefonisten ook vreselijke onwetende horken. Die er alleen maar op uit zijn om je diep te beledigen. Oplossing is er nog steeds niet. Klacht dateert van 20-07

 31-08 is beloofd binnen 5 dagen terug te bellen. Maar o maar, natuurlijk niet.

 Nu  print ik alle gegevens voor TROS RADAR, zoals met ze afgesproken.

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt. 

Hoi.

De app van KPN geeft de “meegenomen” MB's niet weer. Maar als je abonnement nog steeds TFT is dan zijn die er wel.

Er is geen abonnement bij Telfort (TFT) wat 2000 belminuten geeft. Wel mogelijk MB's. Waarom je die niet ziet heb ik hierboven vermeld.


Het waren opgespaarde belminuten !

 Wij kwamen er achter dat ze gewist waren doordat mijn man in Heliomare verblijft en ineens geen belminuten had.

 Mijn abonnement was wel keurig overgemnomen en van mijn man ALLEEN  de MB’s.

 Dat KPN ze niet laat zien is bullshit. Want mijn belminuten zie ik wel., van de 1878 heb ik er een paar honderd gebeld. Allemaal dus zichtbaar !!!!!!!!!!

 


Om exact te zijn :  van mijn 1945 belminuten heb ik er 298 verbruikt.

Mijn MB’s heb ik 1559 gebruikt van de 12.000

 Overmorgen komt er weer een nieuwe portie bij.


Hallo @iete, welkom op het forum.

Erg vervelend dat er ineens belminuten zijn verdwenen. Ik ga het voor je uitzoeken en kom hier zo snel mogelijk op terug. Zou je voor mij jouw mobiele nummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan kan ik met je mee kijken. 

 


Dat is al heeeeeeeeel vaak gezegd. ben al  vanaf 20 Juli aan het bellen, maar niks. Steeds wordt het uitgezocht………. lijkt mij hardstikke simpel toch.


Heel vervelend. Nu plaatst u een bericht met wel doel?

Aandacht te vragen van een moderator voor een mogelijke oplossing? Zo ja, dan kan u reactie naar Hanna wel wat vriendelijker.

 

Of om te laten weten dat alles naar de tv redactie van radar gaat sturen? Dat is u recht maar heeft op dit forum geen enkele meerwaarde.

Heeft u toevallig iets veranderd aan het abonnement?

https://forum.telfort.nl/internet-267/meenemen-gespaarde-mb-s-en-belminuten-86187#:~:text=Beste%20antwoord%20door%20Alexandra%20-%20Telfort&text=Geen%20zorgen%2C%20al%20je%20voordelen,namelijk%20gewoon%20je%20Telfort%20voorwaarden.


Zo vriendelijk word ik anders niet behandeld. Is vriendelijkheid eenrichtingsverkeer ?

 Ik wil duidelijkheid en een oplossing. EINDELIJK !

 


Beste @iete, ik neem het even over van Hanna 🙂. Ik zie dat je je profiel nog niet aangevuld hebt. Wil je dat alsnog doen als ik iets voor je kan betekenen? Vooral het nummer van je man en jullie adres is daarin belangrijk. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Reageer