Skip to main content

Ik krijg dezelfde melding.

Al 20 jaar klant. Alle facturen betaald en nu dit bij het verlengen van abonnement.

Ik sta nergens geregistreerd, ook nooit geweest.

Verwarren met iemand anders is onmogelijk aangezien je je rijbewijs of id nummer moet invoeren.

Ik vind dit een kwalijke fout van jullie kpn.

Ik neem aan dat jullie zsm contact met mij opnemen ipv andersom.



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [origineel topic]

@MBVDH Rijbewijs of ID nummer zegt niks, alleen kun je aan de hand van het nummer zien of een bewijs geldig is, zit een bepaalde code in, net als bankrekeningnummers.

Contact zal er niet met je opgenomen, hooguit een berichtje van een moderator, maar abonnementen afsluiten doen ze hier niet en zal je toch zelf de telefoon moeten pakken, 0800-0402 kunnen ze je wel verder helpen en in contact brengen met de juiste afdeling.


Admin: reactie meeverplaatst


Hey @MBVDH, welkom op het forum!

Wat vreemd dat je de melding krijgt onder bewind te staan, terwijl dat niet het geval is. Mijn excuses voor het ongemak! :disappointed_relieved:

Zoals @Doornekamp33 aangeeft, kun je hier het beste telefonisch contact over opnemen via ons gratis telefoonnummer 0800 0402 (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur, zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur). Heb je dat inmiddels al gedaan en is het geregeld?