Skip to main content

Ik moet 23 euro bijbetalen voor het overschrijden van de belbundel. Heb geen waarschuwing ontvangen. Dit is onacceptabel. Ik wil mijn geld terug en wil dat per direct wordt ingesteld dat ik altijd een melding krijg. Het feit dat je dit niet zelf kunt aanzetten spreekt al boekdelen. KPN is wettelijke in gebreke. Ik verwacht zsm dat dit wordt opgelost. Ben bereid er een zaak van te maken. Graag per ommegaande uw toezegging.

Hallo @nonnieDH Welkom hier op het KPN Forum. Heb je hier ondertussen al contact over gehad met de klantenservice en is de situatie al opgehelderd? We informeren je overigens altijd als je over je bundel heen dreigt te gaan. Het zou erg vreemd zijn als je die berichten niet hebt ontvangen. 


Nee heb geen contact met de klantenservice gehad. Hoe kan ik ze bereiken? Dat is namelijk niet te vinden. En nee, ik heb geen bericht ontvangen van het overschrijden. Mvg


@nonnieDH De klantenservice kun je bereiken door te bellen met 0800-0402, een chat te starten via de website of door een berichtje te plaatsen op de social media. Je kunt hier uiteraard ook je ei kwijt. Het Forum is er op gericht dat klanten elkaar hier helpen met tips en adviezen en moderators zoals ik zorgen dat informatie goed vindbaar is en dat gesprekken goed verlopen.

Wellicht is dit meer iets voor de klantenservice, maar ik kan vanzelfsprekend met je meekijken. Als je dat wilt heb enkele ik gegevens nodig. Zou je dan jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Oké dank je wel


Reageer