Skip to main content
Vraag

bijbetaling eenmalig

  • August 26, 2020
  • 2 reacties
  • 11 keer bekeken

Kaatjeb
Nieuwkomer

ik heb een eenmalige betaling gedaan deze maand omdat mijn internet te goed op was. ik heb nog altijd geen internet op mijn telefoon hoe kan dat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • August 30, 2020

Hoi @Kaatjeb

Welkom op het Forum van KPN! Als ik het goed begrijp, heb je een eenmalige extra bundel aangeschaft, maar lukt het nog niet om er gebruik van te maken. Een extra bundel is doorgaans binnen enkele minuten actief, je ontvangt een sms ter bevestiging. Mocht het bij jou nog niet werken, herstart dan je toestel eens. Lost dat het ook niet op, dan wil ik je vragen om je Forumprofiel even aan te vullen met je adresgegevens, en bij het veld “persoonlijke opmerkingen” je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN te vermelden. Dan kan ik je aansluiting opzoeken en je verder helpen. 


Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • September 4, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!