Skip to main content

Dag, ik ben in mijn vakantie blijkbaar over een data limiet gegaan. Ik kocht 1gb bij maar die werd niet actief. Ik kocht nog een keer 1 gb bij, maar die werd ook niet actief. Ik heb nu geen internet (alleen via wifi). Ik heb roaming aanstaan. Ben in normaal stedelijk gebied. En heb m'n telefoon al een keer opnieuw opgestart. Volgens bel simpel ligt het niet aan mijn telefoon, omdat ik normaal wel 4g of 5g had. Ik heb er nu een paar keer over gebeld met kpn. Bij jullie lijken de toegevoegde gb wel actief. Maar in de praktijk dus niet. Ik heb een abonnement voor €28.63 per maand, ik dacht ongelimiteerd. Kunt u mij helpen dat mijn telefoon het weer normaal doet? 

 

Hallo @Annelies aw 

 

Het lijkt wel alsof er een eigen ingestelde datalimiet actief is op jouw mobiel, als je drukt op Datawaarschuwing/-limiet, krijg je dan een instelscherm waar je dat uit kan zetten?


Bedankt voor je reactie. Kun je het zien via het screenshot? 

 


Ja, daar is hij grijs, maar in 1 van je andere afbeeldingen is het zwart en lijkt het dat je daar iets zou kunnen instellen of wordt dat gelijk grijs als je dat aan tikt?

Op mijn Android toestel ziet het er namelijk exact hetzelfde uit en ik kan dat gewoon selecteren om een Datawaarschuwing en Datalimiet in te stellen, bij jou staat er blijkbaar alleen een waarschuwing ingesteld en geen limiet, dat zie je apart verschijnen als je dat instelt (bij mij tenminste wel, net geprobeerd).

 

Als je in de MijnKPN app of op de website kijkt, zie je daar welke bundels je hebt en of je nog wel data over hebt deze factuurperiode?

Je bent nu toch weer in Nederland?


Er staat dat ik 3000 Mb heb en 0 gebruikt. Ik kan er gewoon niet bij....? Ik ben nu inderdaad weer in Nederland. Ik stuur ook een screenshot van eventuele linmieti stelling mee. Die heb ik dacht ik uit staan. Nogmaals hartelijk dank voor het meedenken. 

 


Als je onder Simvoorkeuren kijkt staat mobiele data nog wel aan?

Zo ja dan lijkt het mij dat er toch ergens een blokkade in het systeem van KPN moet staan.

Je kan nogmaals bellen met 0800-0402 of hier je profiel invullen en wachten tot een KPN Medewerker/moderator reageert, die kunnen het ook nakijken.


Bedankt. Ik heb gebeld en ontvang een nieuwe simcard. Maar even afwachten. 


Het probleem is opgelost met de nieuwe simcard.