Skip to main content

Op 16 maart betaalde ik het laatste bedrag af. En zou mijn BKR beƫindigd worden.

bijna een maand later (en een mail waar niet op gereageerd wordt) staat de BKR nog steeds niet als afgesloten.

helaas kan ik niemand hierover bellen!!!

hoe nu verder?

Goedenavond @Kuikje, welkom! Zo te lezen loop je vast om je BKR registratie beĆ«indigd te krijgenĀ :unamused:!

Op het moment dat jij het toestelkrediet afbetaald hebt, krijg je binnen 5 werkdagen een bevestiging per e-mail dat de registratie bij het BKR beĆ«indigd wordt. Krijg je dit niet of is de registratie na betaling nog niet beĆ«indigd, dan kunnen mijn collega's van onze administratie er in duiken want dat gaat er iets niet, zoals het hoort. Mijn collega's willen graag een mail ontvangen op het e-mailadresĀ wftcollections@kpn.com, voorzien van je naam, adres en het contractnummer van het toestelkrediet + een screenshot van de BKR registratie en een betaalbewijs. Normaliter krijg je binnen een aantal werkdagen dan een terugkoppeling.

Ik kijk graag na wat de stand van zaken is, in jouw situatie: wil jij je klantgegevens aanvullen in jouw profiel? Graag de volgende gegevens:

  • Klantnummer
  • 06 nummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant
  • De laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    In het vakje ā€˜Persoonlijke opmerkingenā€™ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!