Skip to main content

Hallo ik heb een probleem.  Ik moet dringend een lening aangaan.  Er is iemand in mijn familie overleden.  Volgens BKR heb ik een codering van KPN. Dat was een abonnement voor mijn dochter in 2017 en de codering start in 2019.  Hoe kan ik het openstaande bedrag vinden of betalen als dat zo is, zodat ik zo snel mogelijk een lening kan aangaan?

Goedemiddag @Nandor Palkovity, gaat het hierbij om een toestelkrediet, dan kun je dit zelf online regelen: Vervroegd aflossen
Het kan ook zijn dat er openstaande facturen zijn geweest, dan kun je daar het beste navraag over doen via onze klantenservice: 0800-0402. 


hoi, volgens mij is dat ook een toestelkrediet maar ik kan nergens het klantnummer en tegoed nummer vinden, ik was vandaag in de KPN winkel maar ze kunnen niks vinden.  Ik vind het niet erg om te betalen om te weten waar ik moet betalen.  Die codering maakt me kapot...


Ik snap heel goed dat je wil weten waar dit vandaan komt en om welk abonnement het gaat. Je kunt zoals gezegd het beste bellen met de klantenservice via nummer: 0800-0402. Dan kan een medewerker kijken in de administratie en ook bellen met onze afdeling "Credit Risk" om te kijken waar de codering vandaan komt. 


ik volgde de instructies van de klantenservice en ik betaalde het bedrag uit BKR.  Weet je misschien hoe lang het duurt om de codering eruit te halen?


ik volgde de instructies van de klantenservice en ik betaalde het bedrag uit BKR.  Weet je misschien hoe lang het duurt om de codering eruit te halen?

Eruit halen zal waarschijnlijk niet gebeuren. Ik denk dat dit niet eens kan. Het blijft 5 jaar staan. En is dus ook 5 jaar lang door de bank te zien. KPN kan alleen toevoegen dat het verschuldigde bedrag is voldaan.


dat weet ik maar ik wacht nog op de bevestigingsmail dat de status gewijzigd is in BKR

 


@Nandor Palkovity dat duurt dan maximaal 5 werkdagen. Einde van deze week zou het dus in orde moeten zijn!


hallo, nu zie ik dat het geld is teruggestort op mijn rekening, wat is er gebeurd?


en in BKR blijft staan ​​die ik moet betalen


Hoi @Nandor Palkovity 

Dit medium is niet een van de snelsten, er is veel drukte en de KPN kan je niet a la minuut te woord staan.
Dus de oplossing voor je is bellen 0800 0402 en vraag naar de afdeling Collections.


hallo, ik had een paar gesprekken met de klantenservice en ze gaven me een vreemd e-mailadres met wtf.collections.  Nu kan de e-mail niet worden ontvangen door kpn.  Kan iemand mij helpen aub want dit duurt erg lang.


ik verwacht geen antwoorden à la minute, maar zou graag willen dat iemand me helpt omdat ik een ernstige situatie heb en niemand er iets om geeft, ik heb uren doorgebracht met de klantenservice, moet ik contact opnemen met een advocaat of me de procedure uitleggen, want ik ben behoorlijk wanhopig  ….


Ik heb je een privébericht gestuurd @Nandor Palkovity met daarin het juiste e-mailadres. 


Voortaan geen toestel op afbetaling meer nemen. Of onder de € 250, dat word niet gemeld aan BKR volgens mij.