Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik ben bezig met een hypotheek voor een Woning, na een moeilijke periode vorig jaar een mooi nieuw begin.

nu komt het, vorig jaar heb ik een betaling achterstand opgelopen van mijn toenmalige abonnement, na meer dan 10 jaar een KPN abonnement te hebben gehad en altijd netjes betaald. Deze achterstand is bij mijn weten netjes opgelost toen ik de mogelijkheid had. Echter heb ik hierdoor een Negatieve BKR registratie opgelopen.

 

Na veelvuldig contact met de klantenservice, moest ik een mail sturen naar Collections, deze zouden dit op kunnen lossen. Eerst was het mail adres wstcollections@kpn.com. Deze bleek niet te bestaan.

weer contact opgenomen met klantenservice, mij werd verteld om de mail naar rb@kpn.com te sturen, dit heb ik gelijk gedaan, de volgende morgen gebeld en de afdeling die blijkbaar alleen mail contact accepteert had de mail ontvangen en gingen er mee aan de slag. 
Diezelfde middag krijg ik een mail van gmail dat de mail naar rb@kpn.com niet afgeleverd kan worden omdat de server geen verbinding accepteert. Raar want de mail was overgekomen volgens klantenservice.

voor de zekerheid de mail nogmaals gestuurd. En de volgende morgen klantenservice nogmaals gebeld. Ze zijn er mee bezig.

 

vandaag komt ook de 2e mail terug van gmail. 
 

Nu is het te laat om te bellen. 
 

ik vindt het raar dat de mail niet overkomt, maat klantenservice mij kan vertellen dat ze er mee bezig zijn.

 

op de vraag of ik iemand kan spreken, of dat ze een bevestiging terug kunnen sturen krijg ik nee. 
heel vervelend allemaal, ik heb nog steeds geen zekerheid over het huis. En de ontbindende voorwaarden lopen snel af. 
 

kunnen jullie hier bevestiging op geven? Ik begin radeloos te worden. Na een keer wanbetaler zijn, gelijk zo veel problemen.

 

Ik denk niet dat KPN hier wat aan kan doen. KPN kan het denk ik niet verwijderen. Het blijft volgens mij 5 jaar staan. Daar is BKR juist voor opgericht, dat andere hypotheekverstrekkers kunnen zien dat er een achterstand geweest is.


Volgens de BKR moet je je bezwaar maken bij de organisatie die het krediet heeft verstrekt. 
 

het rare vindt ik dat de afdeling Collections van KPN blijkbaar geen mails ontvangt van mij en telefonisch niet bereikbaar is.

Kan iemand van KPN hier op reageren? 


Volgens de BKR moet je je bezwaar maken bij de organisatie die het krediet heeft verstrekt. 

Klopt, je bewandelt dus de juiste weg. Ik neem aan dat je dit document gelezen hebt.

Ik ga er dan ook vanuit dat een moderator van KPN hier op korte termijn op zal reageren en jou met de juiste persoon binnen KPN in contact zal brengen.

 


@Larspl na telefonisch contact moet als het goed is een mail naar je gestuurd zijn waarin gevraagd wordt om je telefoonnummer door te geven en te laten weten wanneer je bereikbaar bent zodat we telefonisch de zaak verder af kunnen handelen. Zou je hier willen laten weten of je die mail ontvangen hebt? Zou je daarnaast ook kunnen laten weten of dat gesprek daarna heeft plaatsgevonden?


Hoi @Bram_,

Dank voor je bericht.

vanmorgen de juiste afdeling aan de telefoon gehad, na een testmail gekregen te hebben, alsnog de mail kunnen sturen. Ook al een bericht gehad om telefonisch contact te hebben. Dus het lijkt erop dat het goed komt. Ik houd jullie op de hoogte


Goed om te horen. Ik hoop dat we iets voor je kunnen doen om het mooie nieuwe begin werkelijkheid te maken. :relaxed:


Afgelopen vrijdag contact gehad met een medewerker van collections, deze heeft mij netjes te woord gestaan, over hoe ik bezwaar kan maken op de registratie.

 

vandaag heb ik de bevestiging ontvangen dat de registratie verwijderd gaat worden! 
 

allen bedankt voor de hulp / antwoorden.


Yes @Larspl! Dat horen we graag! Nu hopen dat je snel je nieuwe stekkie mag betrekken! Ik zal het topic sluiten.