Skip to main content

Zojuist gesproken met Carolein (...) van de klantenservice van KPN.  Reden van mijn contact is het volgende.   Ik heb afgelopen zondag  in de Black Friday actie van KPN een Samsung Galaxy A52 S 5 G dual Sim 128 gekocht via de website van KPN.  De actie was als je zondag voor 00.00 uur de telefoon bestelde, je via Samsung € 50,-- cashback kreeg via Samsung, op de voorwaarde dat je voor 06.12.2021 de aanvraag deed.  Dus ik via Samsung de aanvraag gedaan. Kan niet meer; toestel moest op uiterlijk 07.11.2021 gekocht zijn als ik van de actie gebruik wilde maken. Geen € 50,-- cashback dus !   :-( :-(   

Per saldo heeft KPN mij “lekker gemaakt” met een actie om nog op uiterlijk zondag te bestellen wilde ik de € 50,-- cashback te ontvangen. Deze loop ik nu mis omdat KPN de beloofde cashback niet kan hardmaken. Graag wil ik weten hoe KPN dit voor mij gaat oplossen; Samsung wijst mijn cashback aanvraag af.

 

KPN; graag een corecte oplossing voor bovenstaand verhaal. Kpn vertrouwende , uit het verleden, lost dit ongetwijfeld op.

 

 

mhg

 

Marcel Zoll

***

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Marcel Zoll ,

Kijk je wel bij de goede actie? Momenteel is er zelfs een korting van 72 euro, maar die is al van de prijs af. 
 

Snelpakker: Samsung A52s nu met €72,- korting 

Wegens succes verlengd! Tijdelijk super scherpe deals op toptoestellen en abonnementen. 

Bestel tussen 30 november en 12 december 23.59 uur de Samsung Galaxy A52s met het abonnement dat bij jou past en krijg: € 72,- korting (meeberekend in toestelprijs)

Pak ‘m snel, voordat je te laat bent!

 

 

Die actie van 50 euro korting is van een tijdje terug. Die actie sluit op 6-12 voor telefoons die gekocht zijn voor 7-11.

Die cashback-acties zijn acties van Samsung, niet van KPN. Hier staan alle promotieacties van Samsung : 

https://www.samsung.com/nl/promo/

 

Ben je het er niet mee eens? Dan kun je bij Samsung reclameren : https://www.samsung.com/nl/support/contact/#contactinfo


Ik zie de € 50,-- ook niet meer, wel zie ik via Google dat deze actie is verlopen.

Ik had hem wel gezien verleden maand bij KPN, € 72,-- korting en € 50,-- cashback via Samsung.

De € 72,-- korting geeft KPN nog wel.


Ik heb precies hetzelfde, afgelopen vrijdag in de Black Friday actie van KPN een Samsung Galaxy A52S 5G dual Sim gekocht via de website van KPN.  Hierbij werd geadverteerd met de actie dat je via Samsung € 50,- cashback kreeg, op de voorwaarde dat je voor 06.12.2021 de aanvraag deed. 


Zie hier, hier kan je het regelen, als ik het goed zie.


Die cashback-acties zijn acties van Samsung, niet van KPN. Hier staan alle promotieacties van Samsung : 

https://www.samsung.com/nl/promo/

 

Ben je het er niet mee eens? Dan kun je bij Samsung reclameren : https://www.samsung.com/nl/support/contact/#contactinfo


Zie hier, hier kan je het regelen, als ik het goed zie.

Nee, dat is bij aankopen tot 7-11-2021 


Er zijn 4 dagen geweest dat zowel de actie van Samsung als de actie van KPN liep. Zie ook dit topic:

https://forum.kpn.com/android-smartphones-tablets-20/wat-is-de-beste-optie-de-samsung-a52-of-de-samsung-s7-en-of-s9-551120?postid=1395898#post1395898

Ik heb het toestel toen aangeschaft voor 312 euro en kreeg van Samsung vervolgens nog 50 euro op de rekening gestort. Althans... ze hebben beloofd dat te gaan doen. Het is er nog niet.


OK, maar dat is ruim een maand geleden. 

 


Zie hier, hier kan je het regelen, als ik het goed zie.

Nee, dat is bij aankopen tot 7-11-2021 

Ja... en de actie van KPN begon op 3 of 4 november ofzo.


OK, maar de Topicstarter heeft het toestel afgelopen vrijdag gekocht en toen was die actie allang afgelopen. 


OK, maar de Topicstarter heeft het toestel afgelopen vrijdag gekocht en toen was die actie allang afgelopen. 

Ja, allang. 


De actie was als je zondag voor 00.00 uur de telefoon bestelde, je via Samsung € 50,-- cashback kreeg via Samsung, op de voorwaarde dat je voor 06.12.2021 de aanvraag deed.

Waar zag u dat? Stond dat ergens?


Ik kom in een ander topic opeens deze link tegen:

https://promo.deskservices.nl/nl-nl/21-0255

 


Top @Nick83 

Probleem opgelost. Raar dat het niet via de gebruikelijke website van Samsung loopt. 


Idem hier.

 

Promo actie is niet meer via de website te raadplegen.

 

Door een vertraging bij de bezorger wordt mijn telefoon nu ipv vorige week zaterdag aankomende maandag bezorgd, 7 december!

Het registreren van deze actie kan tot en met 6 december 2021. En een EMA EN IMEI nummer is noofzakelijk (vanaf het artikel) om te registreren.

Ik ben hier druk mee;

  1. KPN verwijst naar de bezorger, om alsnog te vragen of het toestel eerder bezorgd kan worden. Kan niet.
  1. Samsung kan niet voorregistreren aangezien het hier niet om een actie gaat die via Samsung Promo verloopt, maar via KPN.
  2. KPN heeft vooralsnog geen oplossing.

Wat is dit? Mij is zwart op wit - via email - toegezegd dat het toestel zeker voor 6 december bezorgd zou worden.

Ik wil linksom rechtsom mijn 50 euro cashback terug krijgen aangezien ik heb voldaan aan de voorwaarden.


En als je met KPN belt, sta je echt serieus 20 minuten + in de wacht. Niemand weet iets, echt heel apart.

Heb zeer veel ervaring met klantenservice en beursgenoteerde bedrijven, maar wat hier gebeurt, ik sta perplex. KPN!?? Ik ben zelf aandeelhouder, waar gaat dit over….


En net bel ik wederom met klantenservice, na 30 minuten verbinding verbroken.

Meld ik mij aan als nieuwe klant bij keuzemenu, wordt ik doorverbonden, en wederom verbinding verbroken.

 

Dit is echt, echt heel ernstig!!!!!


Het gaat toch om de factuurdatum, niet de bezorgdatum?


Jawel, voor 6/12 moet je registreren, en daarvoor moet het toestel bezorgd zijn aangezien het EMA en IMEI nummer op de doos staan.


Jawel, voor 6/12 moet je registreren, en daarvoor moet het toestel bezorgd zijn aangezien het EMA en IMEI nummer op de doos staan.

 

Helemaal duidelijk. 

Als ik jou was zou ik een klacht bij het vervoerbedrijf indienen.

Wij hadden de A52s destijds via KPN binnen 1 dag, via PostNL dacht ik. 


Ook bij ons lukte het niet hadden toen link via het forum ons geregistreerd..

Kregen toen mail dat van Samsung dat leuk was dat we kpn samsung promotie mee deden zal 9 weken duren...van de week gebeld met Samsung waar niks bekend was ..en verschillende keren KPN gebeld ...en het is nu opgelost door Kpn

.maar het is goed