Skip to main content

3 maanden geleden heb ik een mobiel nummer overgezet naar KPN. Ik heb ondertussen al 280  identieke bevestigingsmails ontvangen. Dus als *** niets anders te doen heeft, vraag hem alstublieft om te stoppen met het versturen van die emails naar mij 🙂.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hi @NdGBDM,

We willen graag zeker weten dat duidelijk is dat het overzetten is gelukt :wink:  Volgens mij ben je inmiddels wel op de hoogte en zijn verdere vervolgmails niet meer noodzakelijk, ik kijk dus graag voor je hoe ik er voor kan zorgen dat dit stop!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren.


Kan ik je hier nog mee helpen @NdGBDM of had je er al op een andere manier een stokje voor gestoken?


Hoi Maja,

Het overzetten eind december 2020 is prima gelukt.

Afgelopen zaterdag 24-4-2021 heb ik nog 8 identieke e-mails ontvangen met onderwerp “Wijzigen van uw abonnement bij KPN” en de boodschap: “Wij hebben de wijziging(en) van uw abonnement met nummer 06******** ontvangen”.


Hmm, nog steeds niet klaar dus :grimacing:  

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!


Hoi Maja,

Afgelopen woensdag kreeg ik tussen 19:00 en 23.35 opnieuw hetzelfde emailtje 20 keer. Ik heb mijn profiel aangevuld, emailtekst staat in het opmerkingen veld. Ik hoor graag weer van je.


Bedankt @NdGBDM,

Het lijkt er op dat elke 1Gb opwaardering, per email bevestigd wordt. Het gaat hier dus niet om een mailtje over je abonnement en sich, maar over de gratis 1Gb bundels die je aan kunt vragen als je 5Gb dagbundel op is. Je hebt een zakelijk abonnement maar bent beland op het forum voor consumenten, waardoor ik moet bekennen dat ik dit zelf nog niet eerder heb gezien en dus ook niet weet of het ontvangen van een bevestigingsmail over het aanzetten van een extra 1GB bundel ook uit te zetten is. Bij consumentenabonnementen worden deze niet per mail verzonden namelijk :wink:

Daarom wil ik je aanraden om dit bij mijn collega's van de zakelijke markt onder de aandacht te brengen op het zakelijke KPN forum, daar zullen ze er vast meer van af weten!