Skip to main content

Blijft de “1,49 korting op Spotify zolang je abonnement loopt” behouden als ik Spotify Premium omzet naar Spotify Family? 

Welkom Vos 123! Nee, de korting is alleen geldig voor je huidige Spotify abonnement. Als je het abonnement omzet naar Spotify Family, dan vervalt de korting. 


Bedankt voor je snelle reactie. Jammer, dan heeft een Spotify abonnement via KPN geen meerwaarde meer voor mij t.o.v. rechtstreeks via Spotify zelf. Als ik wil overstappen naar Spotify family bij Spotify zelf, moet ik dan eerst Spotify premium opzeggen bij KPN of kan ik dat via Spotify zelf laten doen? 


Dat loopt langs elkaar. Je kunt het beste eerst bij ons Spotify stopzetten en op het moment dat je premium account gestopt is een nieuw abonnement aanvragen bij Spotify! Het duurt soms even voordat Spotify door heeft dat je geen Premium abonnement meer hebt bij ons:smile:. Als je een abonnement bij Spotify aanvraagt, dan ontvang je vrijwel direct een activatiecode:slight_smile:.

Als je het wel alvast stopzet en aanvraagt bij Spotify. Laat het dan even weten. Wij moeten jouw account dan handmatig terugzetten naar 'FREE’.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Bedankt voor je bericht. 

Hierbij het verzoek om mijn account handmatig terug te zetten naar 'FREE’.

Graag een seintje als dat is gedaan.

Bij voorbaat dank.

 


Done @Vos 123! Let op!  Je ontvangt automatische een nieuwe activeringscode van ons. Die mag je negeren :D 


Thanks. Ik ga direct Spotify Family via Spotify zelf aanvragen. Heb je Spotify Premium uit mijn KPN abonnement is verwijderd, zodat er vanuit KPN geen kosten daarvoor meer in rekening worden gebracht?


Heb je Spotify al eens proberen uit te zetten via de MijnKPN? Je kunt dit eenvoudig doen door: in te loggen > het Thuisproduct te selecteren onder het kopje [producten] > Extra optis wijzigen of toevoegen >  Internet > Deselecteer Spotify Premium. 


Done


Het is dus gelukt. Bedankt voor de hulp.

 


Nog een ander vraagje: het tv zender-menu is erg traag geworden sinds de automatische “upgrade".

Ik heb geprobeerd om het oude snelle menu weer terug te zetten, maar dan wordt automatisch weer het nieuwe trage menu afgedwongen. 

Kun je daar wat aan doen, want de traagheid is erg vervelend.

Kun je tv ontvanger misschien omwisselen voor een sneller exemplaar of anders het oude menu definitief terugzetten?


Het trage menu is bekend. Ik schat dan zo’n 10 % van de gebruikers hier last van heeft (gezien de reacties in onderstaand vermelde topic). In verschillende mate. Bij sommigen is het extreem traag, wel 6 seconden. Het betreft vooral de 2952, 2952 V2 en de 2260 decoders.

Kun je tv ontvanger misschien omwisselen voor een sneller exemplaar of anders het oude menu definitief terugzetten?

Omruilen is vrij zinloos. Om twee redenen.

Je krijgt een zelfde type ontvanger terug en de kans is aanzienlijk dat het probleem er dan nog is. Snelste momenteel op de HD-ontvangers is 2 seconden als ik zo de reacties in het betreffende topic lees.

Het is niet alleen het menu wat vernieuwd is; het hele oude platform is na 13 jaar met pensioen. Dat zal medio december helemaal uitgeschakeld worden (als alle oudere Motorola's 1960 en 1963 zijn gewisseld, want die doen straks niet meer mee).

Het topic over het nieuwe menu.

**link gerepareerd 30-11 om 12:01.


Hi Peter,

Bedankt voor je reactie. De link naar het topic over het nieuwe menu werkt helaas niet. Vervelend dat jullie het traagheids-probleem van mijn 2260 decoder niet kunnen oplossen. Het trage menu is voor mij niet acceptabel. Kun je anders, zonder extra kosten, mijn 2260 decoder omwisselen voor een HD-ontvanger, zodat ik weer zoals gebruikelijk met acceptabele snelheid het tv menu kan gebruiken? (ik heb geen 4k tv, daarom heb ik geen interesse in een duurder tv abonnement) 

Groet,

Raoul

 

 

 

 


Peter kan die problemen niet oplossen, hij is net als ik een klant en geen medewerker van KPN.

Misschien kan die het wel als die er aan zou werken om het op te lossen, dat laat ik in het midden.

Als je de nieuwste ontvanger wilt is de enige mogelijk om het 4K abonnement te nemen en 6 maanden lang de 2.50 extra te betalen voor het $k abonnement, anders zit er niets anders op om te wachten tot die traagheid is opgelost, is alleen nogal een lastig fenomeen omdat niet alle decoders er last van hebben, is dus zoeken naar de spelt in de hooiberg wat het veroorzaakt.

Linkje naar het nieuwe menu: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234


Er is inderdaad iets mis gegaan met de link. En kennelijk heb ik 'm deze keer na het plaatsen niet gecheckt…. :disappointed_relieved: .

Verder zie ik dat @Doornekamp33  alles heeft uitgelegd, ook dat ik een helpende klant ben. En de juiste link heeft gegeven. (maar ik zal 'm ook nog even repareren in mijn eerdere bericht).

Dank voor je hulp, Doornekamp33 !

 

Misschien kan die het wel als die er aan zou werken om het op te lossen, dat laat ik in het midden.

…. is niet het geval.


Bedankt voor jullie reacties en de juiste link! (ik dacht eerst dat jullie van KPN waren)

Ik heb inmiddels een 4K ontvanger besteld. Ben benieuwd of die sneller werkt.