Skip to main content

Goede morgen.

Ik heb op dit moment een abonnement met 2GB data en door de verdubbellaar wordt het 4 GB.

Als ik op vakantie ga naar Oostenrijk dan wil ik tijdelijk mijn abonnement verhogen naar 50 GB.

Kan ik dan als ik in het buitenland zit 20 GB delen naar het toestel van mijn vrouw.

En wordt de 50GB ook dan verdubbelt naar 100 GB 

 

Groet H.v.Dam

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @hendrik61 ,

Ja, je kunt het abonnement tijdelijk verhogen en daarna weer verlagen naar de oude situatie. 

 

Je kan je abonnement altijd verhogen, indien je niet al het hoogste abonnement afneemt! Dit kan voor minimaal 1 maand, maar dus ook zeker wel voor langer. Verhogen kan via de MijnKPN app, of onze klantenservice.  (0800-0402)

Je moet hierbij wel rekening houden met de prijsverhoging (een hoger abonnement betekent hogere maandkosten), en dat het pas de 1e van de maand kan ingaan. Stel je gaat op 1 juli op vakantie, dan dien je het daarvoor aan te vragen. Als je het op 3 juli aanvraagt, gaat het pas per 1 augustus in. 

Je blijft gewoon KPN Compleet, dus de korting en/of verdubbeling zal blijven gelden!

Je regelt dit door je abonnement te wijzigen, in de MijnKPN app klik je dan op Abonnement en dan op het abonnement dat je afneemt (onder Mijn abonnement). Bijvoorbeeld KPN 2016 Zorgeloos Standaard. Je krijgt dan de opties te zien die hoger zijn dan je huidige bundel! Daarnaast is het niet mogelijk om je abonnement te wijzigen op het moment dat je al een wijziging hebt lopen, die nog niet ingegaan is. 

 

bron : Moderator Susan : 

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/verhogen-abonnement-voor-een-of-twee-maanden-470632

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/tijdelijk-abonnement-verhogen-voor-meer-mb-s-456329

 


Hallo @hendrik61. Ik zie dat @Noordzee je al van een zeer uitgebreide uitleg heeft voorzien. Weet je zo voldoende?


Dag @hendrik61. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Reageer