Skip to main content

Blijft mijn welkomstkorting van kracht als ik mijn abonnement aanpas ?

 

Welkomstkorting van 7,50 ontving ik ivm de overgang van telfort naar kpn

Hallo @Ries70 ,

Als je jouw bestaande abonnement aanpast, dan behoud je de voorwaarden. Nu is het wel zo dat je bij KPN Hussel een korting krijgt die afhankelijk is van de hoogte van jouw maandelijkse GB’s. Ga je jouw abonnement aanpassen naar beneden, dan kan de korting lager uitvallen. Maar dat staat los van een eventueel extra korting die je hebt bedongen/gekregen als oud-Telfort klant. 
 

Ga je verlengen? 
Dan ga je een nieuw abonnement aan. Dan raak je je oude voordelen kwijt. Let op : verlengen is niet verplicht. Je kunt ook jouw oude abonnement ongewijzigd laten doorlopen. 


Toch ben ik benieuwd wat een moderator hiervan vindt.


Hoi @Ries70 en @JRe 

@Noordzee heeft gelijk

Hallo @Ries70 ,

Als je jouw bestaande abonnement aanpast, dan behoud je de voorwaarden. Nu is het wel zo dat je bij KPN Hussel een korting krijgt die afhankelijk is van de hoogte van jouw maandelijkse GB’s. Ga je jouw abonnement aanpassen naar beneden, dan kan de korting lager uitvallen. Maar dat staat los van een eventueel extra korting die je hebt bedongen/gekregen als oud-Telfort klant. 
 

Ga je verlengen? 
Dan ga je een nieuw abonnement aan. Dan raak je je oude voordelen kwijt. Let op : verlengen is niet verplicht. Je kunt ook jouw oude abonnement ongewijzigd laten doorlopen. 

 


@Hanna_ bedankt voor je reactie. 
Nu is het officieel vastgelegd. 


Ik heb pas mijn abonnement verhoogd alleen ik kan niet zien of de welkomskorting eraf is wel is er €2,50 korting af ivm alles in een wat ik ook bij KPN heb.