Skip to main content

mijn abonnement eindigt komend weekend. 
afgelopen week kreeg ik een cadeau van kpn dat mijn gb zijn verhoogd. Indien ik nu mij abonnement verleng behoud ik dan de extra gb uit het cadeau?  

Hallo @Arnetigchelaar 

Ik ben bang van niet. Het is een cadeau op jouw lopende abonnement. Bij verlengen sluit je een nieuw abonnement af met nieuwe voorwaarden. Alleen het nummer blijft gelijk.


Hallo @Arnetigchelaar jouw abo eindigt niet komend weekend, alleen de contractdatum van 2 jaar eindigt en wordt omgezet in een abo voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Verlengen hoeft dus niet, alleen als het voordelen voor je oplevert, anders hoef je niets te doen.

 


Jammer is alleen dat wanneer je extra gekregen GB's wil behouden bij verlengen, je de kosten voor je telefoon gelijk moet betalen en niet per maand kan afbetalen. Jammer dat dit niet gelijk gemeld werd bij het  extra GB "kado". Zeker als het vaste klanten geste is.


Jammer is alleen dat wanneer je extra gekregen GB's wil behouden bij verlengen…

U begrijpt het volgens mij niet goed. Als u de gekregen GB's wilt houden, dan moet u niet verlengen. Bij verlengen vervallen ze altijd. Ook als u verlengt zonder toestel. Of als u het toestel meteen betaald.

...je de kosten voor je telefoon gelijk moet betalen en niet per maand kan afbetalen. Jammer dat dit niet gelijk gemeld werd bij het  extra GB "kado". Zeker als het vaste klanten geste is.

U kunt natuurlijk wel een nieuw toestel kopen in de winkel en deze meteen betalen. Zonder te verlengen.