Skip to main content

Hallo,

Ik had een betaalafspraak met jullie en die zou na 1x zelf over maken er elke maand automatisch af gaan.

En ik had contact proberen te krijgen met de afdeling collections om dit op te lossen maar ze wouden me niet door verbinden met de afdeling..

En er was niets meer mogelijk ik moet maar betalen wat niet gaat lukken voor 2 februari en anders wordt het beëindigd

Zouden jullie mij misschien nog kunnen helpen via de privé bericht?

Want ik hoop dat de betaal afspraak toch weer recht gezet kan worden en dat het niet beëindigd word!

 

 

Hoi @Cb9 
De enige juiste dienst die dat kan regelen is de afdeling Collections, dus die moet je echt hebben, bereikbaar onder nummer 0800 0402.


Hoi @Cb9 
De enige juiste dienst die dat kan regelen is de afdeling Collections, dus die moet je echt hebben, bereikbaar onder nummer 0800 0402.

Ah oke jammer dan! Heb contact gehad laatst maar ze wouden mij niet doorverbinden met de afdeling en er was niets meer te regelen. Maar is prima als ze het zo willen is oke!✌️👍


Hi @Cb9, wat raar dat je niet doorverbonden bent, ik snap niet helemaal waarom daar voor gekozen is. Zou je toch nogmaals willen bellen en dan alleen ‘collections’ in willen spreken als reden waarom je belt? Je hoort dan rechtstreeks bij deze afdeling terecht te komen! Ze zijn wel alleen geopend tijdens kantooruren, iets om rekening mee te houden.


 

Hi @Cb9, wat raar dat je niet doorverbonden bent, ik snap niet helemaal waarom daar voor gekozen is. Zou je toch nogmaals willen bellen en dan alleen ‘collections’ in willen spreken als reden waarom je belt? Je hoort dan rechtstreeks bij deze afdeling terecht te komen! Ze zijn wel alleen geopend tijdens kantooruren, iets om rekening mee te houden.

Hmm oke.. vreemd die mevrouw aan de telefoon deed heel vreemd en zei gelijk doorverbinden dat kan ik niet doen. Erna ging ze overleggen met collega's van die afdeling maar was niks meer te doen en de namen van die collega's wou ze niet geven. Dus kan ook er niks mee verder. En is denk ik al te laat om contact te leggen. Maar geeft ook niet met zn service is het ook beter om het contract te beëindigen inderdaad een beetje vreemd hoe je zo behandeld word.. 

Maar bedankt voor de reactie in ieder geval😊