Skip to main content

Goedemorgen, mijn nr was geblokkeerd ivm

met achterstand. Deze heb ik inmiddels voldaan en ook bevestiging van kpn dat er betaling is ontvangen. Echter kan ik (na aantal uur) nog niet bellen of op 4g netwerk. Hoe lang duurt het voordat de blokkade is opgeheven?

Hoi @DebJou! Is het mobiele abonnement inmiddels weer actief? Heb je via iDeal betaald? Na het verwerken van je iDEAL betaling duurt het 2 uur voordat je weer gebruik kunt maken van je KPN diensten. Als je dan nog niet aangesloten bent raad ik je aan om je toestel te herstarten. Mocht dat ook de oplossing niet zijn, dan kun je op werkdagen tussen 8:00 - 17:30 bellen met ons via 0800-0402 en vragen naar de afdeling Collections. Zij kunnen dan controleren of de betaling verwerkt is en de blokkade opheffen. 🙂


Goedemorgen,

Mijn thuis abonnement was geblokkeerd, maar heb gister betaald om 16.45 uur, via Ideal link.

Ook bevestiging via de mail gehad.

Wanneer is de blokkade opheveb?

Als ik in MijnKpn kijk, staat ook betaald.


Hoi @Cherique 
De oplossing staat in het bericht hierboven.
Ik citeer:
op werkdagen tussen 8:00 - 17:30 bellen met ons via 0800-0402 en vragen naar de afdeling Collections. Zij kunnen dan controleren of de betaling verwerkt is en de blokkade opheffen.
 


Vanmorgen gebeld, dat ik na de betaling direct een mail ontving, dat de betaling verwerkt was. Wat ook te zien is in Mijn Kpn.

Maar dan krijg ik toch te horen dat de betaling nog niet verwerkt is...?

Terwijl er bij de Ideal betaling staat dat je binnen 2 uur weer aangesloten wordt. 

En dan kun je maandag pas weer bellen, omdat Collections in het weekend gesloten is!

 


Ja klopt @Cherique was even vergeten dat het zaterdag was vandaag.
Maar misschien kan webcare je nog helpen.

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Bedankt voor je reactie!

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet.

Ik had webcare ook benaderd en hieronder de reactie;

 

”Ik begrijp je punt. In dit geval gaat er iets mis met de koppeling tussen de iDeal betaling en ons systeem. Normaal gesproken wordt dit dan handmatig opgepakt door een collega van de backoffice. Dit zal dus niet eerder zijn dan a.s. maandag. Helaas is dit systeem technisch zo ingericht dat ik het ook niet voor je kan aanpassen”.


Hoi @Cherique en welkom op het forum! Als je via iDeal betaalt hoor je inderdaad binnen 2 uur weer aangesloten te zijn. Wanneer dit niet gebeurt en Collections gesloten is zit er inderdaad niks anders op dan wachten tot maandag. Als je dan nog niet aangesloten bent, neem dan telefonisch contact met ons op tussen 8:00 - 17:30 via 0800-0402 en vraag naar de afdeling Collections. Ik kan helaas geen verbindingen laten deblokkeren, dus mijn antwoord is hetzelfde als het antwoord wat je al gekregen had.

Hopelijk is maandag alles snel geregeld en heb je weer werkende diensten! 


Reageer