Skip to main content

Krijg elke dag een voicemail bericht op mijn mobiel. Zonder een telefoonnummer.  Geen afzender. Wordt niet in gesproken. Hoe kan ik dit blokkeren?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Krijg elke dag een voicemail bericht op mijn mobiel. Zonder een telefoonnummer.  Geen afzender. Wordt niet in gesproken. Hoe kan ik dit blokkeren?

Hallo @Mieke B binnen je mobiel kun je anonieme bellers blokkeren, maar dan krijg je bijvoorbeeld ook geen telefoon meer van het ziekenhuis of andere instanties die alleen maar anoniem bellen.

 


Hallo @Mieke B, welkom! Wat gek zeg! Je krijgt dan ook niet te horen, dat het een voicemail van een bepaald nummer is? Je kunt, zoals JanD aangeeft, inderdaad anonieme bellers blokkeren. Maar dan riskeer je inderdaad dat je andere bellers misloopt. Je zou de voicemail eens uit kunnen zetten. Dat doe je door te bellen met 12339. Mensen kunnen dan geen berichten meer inspreken, maar, zoals mijn moeder altijd zegt: ‘als het belangrijk is, bellen ze wel weer'. Je zou ook nog zelf een ander telefoonnummer kunnen nemen. Dit kan je regelen door te bellen naar onze klantenservice via 0800-0402. Hopelijk kan je hier eerst mee uit de voeten!