Skip to main content

Hallo daar, 

 

Mij KPN abbo wordt morgen blokkeerd. 
Ik wil heel graag weten of er echt een mogelijkheid is om de bedrag in deze week te voldoen. Het gaat om 149,21 waarvan ik 67,62 vandaag heb betaald. Het lukt mij echter niet om het bedrag 81,59 nu te voldoen, maar eind van deze week wel vanwege mijn salaris wel. Het zou mij echt enorm helpen. Ik had niet gedacht dat ik vandaag al een sms en mail zou krijgen met dat het morgen blokkeert wordt. Het is kwestie van een paar dagen. Alle beide facturen zijn aparte facturen. Een mogelijkheid van uitstel. Als dat kan? De bedrag van 81,59 is oud factuur van februari, maar als ik dat in termijnen kan betalen, zodat ik alsnog mijn KPN  abbo kan gebruiken?

 

Ik hoor het graag 

Xxx

Hallo @Zonneschijntjeee 

Bel direct met KPN via 0800 0402 (gratis nummer) en vraag naar de afdeling Collections.
Deze financiële afdeling is degene die kan bepalen wat er nu nog mogelijk is.


Geachte KPN, 

 

Ik heb de factuur betaald. (Beide apart vandaag betaald). Bespreekbaar gemaakt bij de klantenservice en zij heeft het voor mij genoteerd. Hopelijk wordt het snel verwerkt en hopelijk wordt mijn KPN abbo niet blokkeert.

bedankt, 

 

Gr, 


Hoi @Zonneschijntjeee, welkom hier,

 

Hallo @Zonneschijntjeee 

Bel direct met KPN via 0800 0402 (gratis nummer) en vraag naar de afdeling Collections.
Deze financiële afdeling is degene die kan bepalen wat er nu nog mogelijk is.

 

Dit lijkt mij inderdaad de beste weg. Bel vandaag zo snel mogelijk of start een chat via ik wil graag contact.