Skip to main content

Gratis bericht: U maakt gebruik van de Boku mobiele telefoon betalingsdienst 5030. U hebt deze maand al 50,93 EUR uitgegeven. Info? www.smsgc.nl

Gisteren deze sms ontvangen… nog steeds actueel dus… 

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Hallo @Dieiene ,

Hoe meld ik ongeoorloofde kosten op Facebook?

Als u de kosten op uw mobiele telefoon niet herkent en contact wilt opnemen met Facebook, kunt u de kosten betwisten via het Facebook's Payments Support Center.

U vindt de link voor contactopname onder 'Hulp' onderaan de pagina.

Het is mogelijk dat Facebook om transactiegegevens zal vragen. U vindt deze door in te loggen in de Boku Customer Care Portal.

 De informatie die Facebook nodig heeft, staat in de kolom 'Session Param' die u kunt vinden in uw Facebook-aankoopgeschiedenis of in het hierboven vermelde Customer Care Portal. Zorg ervoor dat u hen de Session Param voor de transactie in kwestie verstrekt, zodat Facebook u de meest geschikte hulp kan bieden.

Heeft u bijkomende vragen over de Boku Customer Care Portal? Bekijk hier onze veelgestelde vragen.

 


Hallo allemaal,

Ook ik hen vandaag een sms gehad van boku met melding 5030 en €50, 96 in rekening.

En ik heb helemaal geen fb, insta, linkedin of wat dan ook….

Gaat dit echt van mijn rekening af en hoe voorkom ik dat?

Dank en groet, JJ


Hoi @Pipin, welkom op ons forum!
Je kunt hierover contact opnemen met Boku: Boku - Ik herken de Boku kosten op mijn telefoonrekening niet.