Skip to main content
Beantwoord

BOKU melding over extra kosten

• 31 juli 2023
  • 3 reacties
  • 8611 keer bekeken

Gratis bericht: U maakt gebruik van de Boku mobiele telefoon betalingsdienst 5030. U hebt deze maand al 50,93 EUR uitgegeven. Info? www.smsgc.nl

Gisteren deze sms ontvangen… nog steeds actueel dus… 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Dieiene ,

Hoe meld ik ongeoorloofde kosten op Facebook?

Als u de kosten op uw mobiele telefoon niet herkent en contact wilt opnemen met Facebook, kunt u de kosten betwisten via het Facebook's Payments Support Center.

U vindt de link voor contactopname onder 'Hulp' onderaan de pagina.

Het is mogelijk dat Facebook om transactiegegevens zal vragen. U vindt deze door in te loggen in de Boku Customer Care Portal.

De informatie die Facebook nodig heeft, staat in de kolom 'Session Param' die u kunt vinden in uw Facebook-aankoopgeschiedenis of in het hierboven vermelde Customer Care Portal. Zorg ervoor dat u hen de Session Param voor de transactie in kwestie verstrekt, zodat Facebook u de meest geschikte hulp kan bieden.

Heeft u bijkomende vragen over de Boku Customer Care Portal? Bekijk hier onze veelgestelde vragen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38575 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2023

Hallo @Dieiene ,

Hoe meld ik ongeoorloofde kosten op Facebook?

Als u de kosten op uw mobiele telefoon niet herkent en contact wilt opnemen met Facebook, kunt u de kosten betwisten via het Facebook's Payments Support Center.

U vindt de link voor contactopname onder 'Hulp' onderaan de pagina.

Het is mogelijk dat Facebook om transactiegegevens zal vragen. U vindt deze door in te loggen in de Boku Customer Care Portal.

De informatie die Facebook nodig heeft, staat in de kolom 'Session Param' die u kunt vinden in uw Facebook-aankoopgeschiedenis of in het hierboven vermelde Customer Care Portal. Zorg ervoor dat u hen de Session Param voor de transactie in kwestie verstrekt, zodat Facebook u de meest geschikte hulp kan bieden.

Heeft u bijkomende vragen over de Boku Customer Care Portal? Bekijk hier onze veelgestelde vragen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 september 2023

Hallo allemaal,

Ook ik hen vandaag een sms gehad van boku met melding 5030 en €50, 96 in rekening.

En ik heb helemaal geen fb, insta, linkedin of wat dan ook….

Gaat dit echt van mijn rekening af en hoe voorkom ik dat?

Dank en groet, JJ

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16676 reacties
  • 20 september 2023

Hoi @Pipin, welkom op ons forum!
Je kunt hierover contact opnemen met Boku: Boku - Ik herken de Boku kosten op mijn telefoonrekening niet.