Skip to main content

Beste KPN

Op 8 augustus heb ik mijn mobiele abonnement verlengd inclusief nieuwe iPhone 14 Pro. In de maand augustus gold een extra inruilbonus van je oude mobiele telefoon van 100 euro bovenop de waarde die je oude telefoon waard is. Via het formulier op jullie website heb ik de aanvraag voor inruil gedaan en mijn oude iPhone opgestuurd naar Recommerce. Inmiddels heb ik wél de waarde van mijn oude telefoon ontvangen, maar niet de extra bonus van 100 euro.

 

Ik heb inmiddels 3 verschillende verhalen te horen gekregen hoe ik deze 100 euro zou kunnen ontvangen:

  • Na ontvangst van mijn oude telefoon door Recommerce zouden zij een seintje geven naar KPN en zou KPN mij de 100 euro overmaken;
  • Ik ben doorverwezen naar Apple, want de fabrikant zou verantwoordelijk zijn voor de bonus. Klonk mij erg onwaarschijnlijk in de oren en ja hoor: na contact met Apple werd ik weer vrolijk terug verwezen naar KPN;
  • Vervolgens werd ik naar Recommerce verwezen. Zij moeten deze extra 100 euro bonus overmaken;
  • Recommerce geeft aan dat ‘er geen bonus is gekoppeld aan mijn order’ en ‘dat ik tijdens het aanmaken van mijn dossier geen enkele aanbieding zou hebben geselecteerd’.

Ik ben zo langzamerhand aardig zat om van het kastje naar de muur te worden gestuurd… Ik heb keurig alle formulieren van de website van KPN ingevuld en gebruikt, mijn toestel opgestuurd, ontvangstbevestiging ontvangen en de waarde van mijn telefoon inmiddels ontvangen, maar hoe krijg ik in hemelsnaam de extra 100 euro die is toegezegd door KPN bij verlenging van mijn abonnement?!?

Kan iemand me hiermee verder helpen?

Dat klinkt alsof er een aantal zaken niet goed lopen. Je hebt het toestel dus besteld in een periode dat er expliciet werd geadverteerd met die 100 euro bonuskorting? Is dat toen ook bevestigd tijdens het bestellen? Zou je dan ook voor mij jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven wanneer je dat gedaan hebt?


beste remco,

 

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Toen ik de I phone 14 kocht op 8 augustus was er duidelijk een actie waarmee op het raam van de winkel groot werd geadverteerd. Het invullen van de staat van mijn I phone XS resulteerde in een bonus van €100. Ik heb de Iphone 14 gekocht en de bonus zou bij inruil worden uitgekeerd. Toen ik de Iphone XS op 15 augustus instuurde ( nadat de nieuwe i phone met behulp van de winkel werkte) heb ik de Aankoopnota en contract meegestuurd naar recommerce en vlgs de KPN winkel zou het helemaal goed komen. NU zegt recommerce echter dat de bonus niet is geselecteerd en zij hem niet kunnen valideren.

 


Dank je @A.Kon, heb je ook een referentienummer ontvangen van Recommerce? Die begint vaak met een K. 


beste remco,

het ref nr van Recommerce : ***************.

met vriendelijke groeten,

Ton Konincks


@A.Kon  Dank je Ton! Ik heb inmiddels een mailtje de deur uit gedaan. Zodra ik meer weet zal ik dit met je delen!


Ton, ik heb een mailtje terug en ze proberen dit uit te zoeken. Ik krijg nu het volgende verzoek:

 

Na de inruil (Trade In) van het toestel op de site van Recommerce heeft de klant een bevestiging ontvangen van de Trade In en de bonus die geselecteerd is.

Kan je die voor mij opvragen?

 

Zou je mij die in PB kunnen sturen?


Reageer