Skip to main content

Het nummer 08000402 5 keer gebeld nog geen steek verder krijg een geavanceerde computer. Breedband op modem blijft knipperen gelukkig niemand te bereiken 🤧

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


@Ivarschippers1963 de computer probeert vast te stellen of het een “bekend probleem” is en geeft daar dan een bijpassende oplossing voor. Hang daarna dan niet meteen op, na een korte wachttijd wordt je vanzelf doorgeschakeld naar een medewerker (evt. wachtrij bij drukte).


Hi @Ivarschippers1963, wat jammer dat je niet verder komt bij de telefonische klanten service :slight_frown:  Voor zover ik begrijp, heb je op dit moment helemaal geen diensten? Je hoort dan absoluut wel een medewerker te spreken te krijgen die je verder helpt!

Is het je met de uitleg van @Joep1965 en @RBxx inmiddels misschien wel gelukt om een collega te pakken te krijgen? Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we met je mee!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is om een collega aan de lijn te krijgen. Als je toch nog vragen hebt voor mij, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: