Skip to main content

Beste KPN,

ik zie op de laatste factuur het bedrag staan voor de bijbetaling van mijn nieuwe toestel. 2XSamsung Galaxy NOTE 20 5G. Alleen zie ik geen BTW specificatie hiervan (er staat zelfs BTW nvt over 480,- en 528,-). Deze heb ik nodig voor mijn boekhouding. 

Kunnen jullie mij deze sturen?
 

Welkom @multi op het KPN Forum en bedankt voor je bericht! De BTW specificatie van het toestel wordt weergegeven op het aankoopbewijs die je bij jouw overeenkomst hebt gekregen. Het aankoopbewijs zit in de bijlage van het contract. Kijk je even na of je het contract en aankoopbewijs nog digitaal hebt? 


Beste KPN,

het aankoopbewijs staat niet in de bijlage van het contract (*******) en ook op factuur (******) staat geen specificatie van de BTW van het aangeschafte toestel. Mijn Klantnummer is graag willen we complete dokumentatie te krijgen van jullie bedrijf.
We hebben nog geen afgelopen factuur van Telfort Thuis/Alles-in-1 Standaard de laatste factuur van 23.10.2020.
Kunnen jullie mij deze sturen?
•Telfort Klantnummer: ******* Alles-in-1 Standaard
•KPN Klantnummer ******** TFT Internet met Interactieve TV en Bellen

Met vriendelijke groet,

RA

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hartelijk dank voor jouw bericht! Persoonlijke gegevens zoals het klantnummer, kun je het beste vermelden in jouw profiel: dan zijn de gegevens alleen zichtbaar voor jou en mijn collega's. Ik heb jouw klantnummers bij deze naar jouw profiel verplaatst. 

Ik heb de kopie contracten gemaild: het aankoopbewijs met BTW specificatie is te vinden in de bijlage (pagina 5) van het contract. Zijn deze in goede orde ontvangen?
Ik check bij onze administratie waarom er na 23 oktober 2020 geen facturen meer verzonden zijn. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten!


Ja top, dank voor je tijd en energie!


Om de één of andere reden worden de facturen niet meer automatisch gemaild: onze administratie gaat regelen dat dit in de toekomst weer gaat gebeuren. Ik heb nu ook een kopie van de factuur van november gemaild. 

Geen dank, heb het graag gedaan! :smiley: Mochten er nog vragen zijn, laat het gerust weten!