Skip to main content

Goedenavond

Ik wil graag de BTW op de factuur van mobiel abonnement als KPN Compleet vermeld zien vanaf mei20 t/m heden en de toekomst.

    Kunt u dit voor mij regelen?

Groet, Onno

Voor zover ik weet is dit achteraf niet mogelijk, wel kan het door een medewerker aan worden gezet voor toekomstige facturen. Maar misschien heb ik het mis.


Hoi Maurice,

Ik wacht wel op antwoord van een KPN moderator.

Thanks, Onno


Dag @Onno22, welkom op ons forum! Ik kan het sowieso voor toekomstige facturen aanzetten. Ook kijk ik graag of ik je de facturen van 2020 nog inclusief BTW-specificatie kan toesturen. Zou je jouw je forumprofiel nog willen aanvullen met jouw mobiele klantnummer en 06-nummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hoi Denise_,

 

Aanpassing reeds gedaan.


Bedankt! Ik heb de reeds uitgebrachte facturen inclusief BTW-specificatie gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Bovendien heb ik de BTW-specificatie voor toekomstige facturen aangezet.


Hoi Denise_,

 

Gewoon super geregeld dit, echt bedankt hiervoor.

En nu we toch al contact hebben, heb ik nog een vraag voor je.

Mijn 06 abonnement factuur wordt betaald via automatische incasso. Alleen dit loopt niet zo lekker ivm Bunq instellingen. Daarom ben ik verhuisd naar Knab. De rekening nummer waarvan mijn Sim-only van betaald mag worden is **** t.n.v. VanDerLans Traffic.

Wat dien ik te doen om dit vanuit mijn kant goed te regelen?

Mvg,

Onno


Graag gedaan!

Het rekeningnummer mag ik helaas niet voor je wijzigen. Ik raad je aan daarvoor telefonisch contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten


Thanks for the right and correct answer.

Have a nice weekend,

Onno