Skip to main content

hoi hoe kunnen wij een specificatie opvragen van een factuur van maart en april 2021 of kan dat niet ?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @tenthije. Welkom op het KPN Forum. Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Ik het topic “Btw aanzetten op jouw KPN factuur” vindt je het antwoord op jouw vraag. Het aanvragen van btw op de factuur kan meer niet via het forum. Je neemt hiervoor contact op met de telefonische klantenservice of via de chat. Na een verificatie helpen de collega's je dan verder.


hier heb ik weinig aan, ik vraag om specificatie van rekeningen, zodat je kunt zien wie je gebeld hebt.

ik ben namelijk mijn telefoon kwijt geraakt en vele nummers kwijt

 


Hoi @tenthije. Welkom op het KPN Forum. Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Ik het topic “Btw aanzetten op jouw KPN factuur” vindt je het antwoord op jouw vraag. Het aanvragen van btw op de factuur kan meer niet via het forum. Je neemt hiervoor contact op met de telefonische klantenservice of via de chat. Na een verificatie helpen de collega's je dan verder.

Ah oke, dat had ik niet door. De facturen met een specificatie kan je terug vinden MijnKPN maar i.v.m. privacy regels (AVG) worden de specificaties niet langer dan 6 maanden bewaard. De oudere facturen bevatten alleen nog de beginpagina(s) met de samenvatting. Ik kan je helaas niet verder helpen hierin.