Skip to main content

Mijn beide dochters hebben al een aantal jaren een Sim-only abonnement met 150 minuten die verdubbeld is tot 300. Ik geef ze wat data uit mijn abonnement. Gisteren zag ik in mijn KPN dat mijn dochter schijnbaar 140 minuten meer had gebeld Endstra daar extra kosten van 31,86 aan verbonden zijn. Zonder dat daar sms’jes voor zijn gestuurd dat ze over haar beltegoed ging. Meestal bellen ze maar een paar minuten per maand en vind het heel vreemd dat hier geen berichtjes voor zijn gestuurd. Weer iets wat je dus zelf moet gaan bijhouden. Is hier aan te doen of moet ik een andere provider gaan zoeken. Alle drie de contracten kunnen namelijk al lang verlengd worden.

Hoi @Willemdejonge en welkom op ons forum!

Dat is inderdaad vreemd, wij sturen namelijk altijd sms'jes als er 50, 75 en 100% van het bel en/of internet tegoed is verbruikt. Ik wil graag eens voor je kijken hoe dit nu zit. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig hebt? Bij persoonlijke opmerkingen mag je wel de laatste 3 cijfers zetten van het bij ons bekende IBAN nummer.
Als je kunt verlengen is het ook altijd nog een idee om een onbeperkt bel en sms bundel te nemen in plaats van een 150 minuten bundel, dan kom je ook niet meer voor dit soort verrassingen te staan.
Geef je hier nog een reactie zodra je je profiel klaar hebt zodat ik aan de slag kan?


Profiel is bijgewerkt! Ik heb overigens een XS4ALL abonnement en drie mobiele abonnementen en dacht dat ik het voor mijn dochter goed geregeld had en ben nu toch onaangenaam verrast.


Tegenwoordig is er bij KPN voor een kleien extra, onbeperkt bellen aan te zetten. Ook kan ik met mij onbeperkt internet abbonement ook 50gb met anderen delen. Het zou de moeite zijn om te kijken of een nieuw abonnement goedkoper is. Bij simpel kan je volgens mij een grens aanzetten van minimaal 10 euro.

 


Dank je voor de gegevens @Willemdejonge. Ik ben direct de systemen ingedoken en ik zie dat de sms'jes om te waarschuwen voor het verbruik wel verzonden zijn.
Op 10 november die voor het 50% verbruik, 17 november de 75% sms en op 24 november de sms voor het 100% verbruik. 
Ik zou dan inderdaad het advies willen geven om telefonisch contact met ons op te nemen om te kijken naar de mogelijkheden voor een verlenging naar een abonnement met onbeperkt bellen en sms’en. Dan kom je ook niet meer voor dit soort verrassingen te staan. Weet je hiermee zo voldoende?


Hartelijk dank. Dan weet ik genoeg dan ga ik nog eens met mijn dochter kijken waarom ze die sms’jes  niet gelezen heeft.  Normaal was het bel gedag een paar minuten per maand en om daar 4,50 euro extra voor te betalen is als dit eenmalig is een toch wel dure oplossing. Ik zie dat er geen mogelijkheden zijn om het zo in te stellen dat als het op is het gewoon op is. Zoals dat bij bijvoorbeeld T-mobile wel kan. Dus zal ik moeten kijken wat de beste oplossing nu is. Eventueel zelfs alles opzeggen inclusief internet en televisie  en over te stappen naar T-mobile. Nogmaals hartelijk dank.


Voor €12,50 hebben we al een vergelijkbaar abonnement als wat ze nu heeft, maar dan met onbeperkt bellen en sms’en:

Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Hussel zelf | KPN