Skip to main content

Goedemiddag,

 

Liefst had ik een mail gestuurd, maar voelde mij nu genoodzaakt dit via het Forum met u te bespreken.

 

Afgelopen week heb ik contact gehad met uw collega van de telefonische klantenservice. Ik heb gebeld naar aanleiding van een bedrag dat van mijn rekening werd afgeschreven waar ik van schrok. Het bedrag voor deze maand is meer dan verdubbeld (!). Toen ik hier met uw collega over belde, kon zij niet verklaren waar deze kosten van zijn gekomen. Zij gaf als enige antwoord dat ik buiten mijn bundel ben getreden, maar kon mij niet vertellen waardoor of waarom sommige nummers mij wel of geen geld hebben gekost. 

 

Het gesprek verliep steeds een stukje vager en er werd vanaf de andere kant niet of ontwijkend op mijn vragen gereageerd, waardoor ik ook gedesoriënteerd ben geraakt. Als laatste kreet gaf de mevrouw aan de lijn aan dat ze een notitie bij mijn telefoonnummer zou zetten dat ik in het vervolg een bericht krijg wanneer ik het einde van mijn bundel nader. Schijnbaar bestaat dit wel, maar stond het nog niet aan bij mijn nummer. Ik vraag me nu af, staat dit nu wel aan dan, kan ik daar nu van uit gaan? En waarom heb ik dit niet eerder gekregen. Ik vind het storend om nu meer dan het dubbele aan verbruikskosten te betalen, terwijl de partij die het int zelf niet zo goed weet waarom hij incasseert. Ik ben dan ook eigenlijk niet van plan deze incasso door te zetten. Ik wil liefst mijn gebruikelijke kosten -die altijd (!) hetzelfde zijn gebleven- betalen, maar zie nu niet in waarom ik extra zou betalen. 

 

Ik hoor heel graag hoe nu verder en hoop op verduidelijking en tegemoetkoming.

 

Alvast vriendelijk bedankt en groetjes,

MK

Zie je op de faktuur niet staan waarom het bedrag hoger is?


Goedemorgen,

 

Jawel, er staat wel waarom hij hoger is, maar niet specifiek waar en door welke nummers dat gekomen is. De telefonische lijn van KPN kon dat ook niet verklaren. Ik hoop hier meer antwoorden te krijgen.

 

Weet u of KPN ook hier op de topics reageert?

 

Groetjes,
MK


Welkom op ons forum, @ForumnaamMKBegrijpelijk dat je graag wilt weten waar je voor betaalt. De kosten zijn op jouw factuur gespecificeerd. Je vindt deze specificatie vanaf pagina twee en verder van jouw factuur. Je factuur vind je via MijnKPN.

Mocht je er toch niet uitkomen, dan kan ik natuurlijk even met je meekijken. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.