Skip to main content

Heb een buiten eu bundel afgesloten voor de Antillen. Deze werkte de eerste 3 dagen en nu ineens alleen maar 3G waar je eigenlijk niks mee kan. Ik heb alles al geprobeerd, telefoon uit/aan, vliegmodus aan/uit, ander netwerk maar helaas niks. Nu dacht ik dat het wellicht kwam doordat ik al door mn bundel heen was dus heb ik m opnieuw aangeschaft maar weer niks. Ik heb nu 2x 25 euro betaald voor geen internet. Zou het erg op prijs stellen als er in ieder geval 1 bundel van mijn kosten wordt afgetrokken. Jullie kunnen zien dat ik er niks van kan gebruiken. Ik zie graag een reactie tegemoet. Extra info: gaat om mobiel abonnement en geen prepaid en de bundels NEA 4 AAN.  Mvg Cynthia Mastenbroek

Hoi @cmastenbroek, of je verbinding hebt met 3G, 4G of 5G staat los van of de bundel actief is. Die verbinding is afhankelijk van het lokale netwerk, daar hebben wij geen invloed op. Je kunt proberen om met een ander lokaal netwerk te verbinden, om te kijken welke het beste signaal geeft waar je bent.

Als je daar nu nog bent kunnen we de bundel nog niet vergoeden. Als je terug bent en de tweede bundel is nog ongebruikt zal die vergoed kunnen worden.


Reageer