Skip to main content

Goedemorgen,

Regelmatig heb ik geen internetverbinding als ik buiten ben. Ik heb dit op verschillende plaatsen. Ook heb ik mijn netwerkinstellingen reeds opnieuw doorgelopen maar dit heeft geen effect gehad. Als ik dan buiten ben en mijn toestel aan en weer uit zet, dan heb ik wel weer verbinding.  Kunt u dit voor mij nakijken? 

Alvast bedankt voor uw reactie. 


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hi @Bicker74, fijn dat je jouw bericht deelt op het KPN Forum: welkom!  Wat een gek probleem: want je hebt dit dus regelmatig (dus niet altijd?) en als jij je toestel uit/aan doet, dan werkt het mobiel internet wel weer? Heb je dit probleem altijd al gehad of speelt het sinds kort? 
Het klinkt alsof jouw toestel niet automatisch overschakelt naar het mobiele datanetwerk… :thinking: Wil je de toestelinstellingen eens controleren aan de hand van onze toestelhulp: Internet handmatig instellen 

Verder ben ik benieuwd of zowel wifi als mobiele data aan staat in jouw toestel? Van welk type toestel maak je gebruik? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
 


Hallo shyrin,

deze klacht heb ik vaker wel dan niet. Zoek hulp heb ik al doorlopen dit heeft niks geholpen. Ik heb beiden zowel wifi als data aan staan. Kan ik iemand gewoon aan de telefoon krijgen? Ik vind dit erg omslachtig zo. Kunt u een telefoonnummer hier achterlaten alvast bedankt groetjes Mandy


Jammer dat de stappen die je tot nu toe doorlopen hebt, niet geholpen hebben! Natuurlijk kun je iemand te spreken krijgen, geen enkel probleem als jij dat liever hebt. Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 0800 0402, tussen 08 uur – 22 uur.
Het mooiste is als je belt vanaf een ander toestel, zodat jij jouw mobiel bij de hand hebt om bijvoorbeeld instellingen te controleren of te wijzigen.
Ik hoop dat je klacht snel verholpen is! 


Ik heb ongeveer hetzelfde als opmerking van Bicker. 
Nieuwe mobiel, iphone11 pro, nieuwe airpods, en nu nieuwe problemen. Buiten gaat het goed als ik met geluid, radio oid, de deur uit ga.  Maar dan ineens valt het geluid weg of als ik gebeld word kan ik de radio daarna niet meer terug krijgen. Vond online de volgende oplossing:

achter APN: ipv internet portalmmm.nl zetten. Het leek te werken maar toch ook niet altijd. Er waren wel heel veel mensen met het zelfde kpn- probleem. 
kortom, wat kan ik, of jullie, nog meer doen?


Aanvulling: de opmerking kwam ook vanuit het KPN forum. En ik heb de instellingen ook weer opnieuw ingevoerd.