Skip to main content

beste KPN,

ik heb zondagavond de 100 buiten Europa bundel van € 9.99 besteld. Ik heb eerst een bevestiging via sms ontvangen dat de bundel aangevraagd was, daarna een sms dat de aanvraag verwerkt was. Ik heb na die 2de sms de roaming aangezet. In de loop van maandag lreeg ik echter bericht dat ik op 80% van de maximale limiet van € 60,50 buiten Europa verbruikt was en dat bij 100% mijn internet afgesloten zou worden. In MijnKPN staat ook dat ik ruim € 40,- buitenbundelkosten heb. Is de 100 buiten Europabundel nog niet verwerkt? Ik durf nu de roaming niet meer aan te zetten, terwijl ik pas 20 Mb van de bestelde 100 verbruikt heb.

 

 

 

Hey @Angela78! Welkom op ons Forum. Bedankt voor je berichtje hier. Even schrikken die berichtgeving dat je buiten de bundel lijkt de verbruiken :confounded: . Heb je op kpn.com/buitenland gekeken welke bundel je moet hebben voor het land waar je je momenteel bevindt? Als je het goed vindt, kijk ik met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende banrekeningnummer is voldoende. Je kunt de laatste 3-cijfers invullen bij ‘Persoonlijk Opmerkingen’. 

 


ik heb mijn gegevens aangevuld. En ik heb vooraf gekeken naar de bundel. Buiten Europa is buiten Europa lijkt mij toch....


Hey @Angela78! Ja, er is wel een verschil, maar in de sms die je ontvangt -zodra je een land binnenkomt- staat aangegeven welke bundel je voor dat land nodig hebt. Ik zie dat jij in Bosnië bent. Dat je de juiste sms naar ons hebt gestuurd voor het activeren van de bundel en dat wij vervolgens de verkeerde bundel hebben geactiveerd. Het - spijt - me! :persevere:

Ik ga dit voor je rechttrekken. Je krijgt de kosten terug. Ik activeer meteen de juiste bundel voor je.